PORTAL MIASTA GDAŃSKA
PL | EN | DE

Trening na mięśnie brzucha z Gradowej Góry. Oglądaj i ćwicz

Trening na mięśnie brzucha z Gradowej Góry. Oglądaj i ćwicz
- Moim zdaniem to najpiękniejszy punkt widokowy w Gdańsku - mówił Cezary Dobrzelecki, który w czasie pandemii prowadzi różne treningi w wersji online, część z nich na www.gdansk.pl. W niedzielę, 10 stycznia, ćwiczył na Gradowej Górze. Zapraszamy do oglądania i ćwiczenia. Czas trwania około 30 minut, trening jest bez rozgrzewki.
Jedno z ćwiczeń: Ręce wysoko do góry, nogi wyciągnięte prosto a potem ...
Jedno z ćwiczeń: Ręce wysoko do góry, nogi wyciągnięte prosto a potem ...
FB Cezary Dobrzelecki

 

- Będziemy ćwiczyć nasze mięśnie brzucha. Mięśnie brzucha dzielimy na dwa rodzaje. Pierwszy to mięsień prosty i mięśnie skośne, czyli nasz tak zwany sześciopak. To mięśnie, które odpowiadają za naszą siłę, skręty, skłony. Mamy też głębiej schowane mięśnie głębokie brzucha, które odpowiadają za naszą postawę, odpowiadają za to jak zachowuje się nasz kręgosłup. Jeśli te mięsnie są zaniedbane, to dochodzi do różnych przeciążeń a finalnie do bólu. Chciałbym poćwiczyć te mięśnie zewnętrzne oraz te głębokie - zapowiadał Cezary Dobrzelecki zajęcia, które prowadził na Górze Gradowej w niedzielny poranek, 10 stycznia. 

Kto nie zdążył na trening na żywo, może poćwiczyć oglądając nagranie. Czas trwania około 30 minut. Przydadzą się mata lub ręcznik i woda. 


Trening - po teoretycznym wstępie na temat mięśni brzucha - rozpoczyna się w 2:50 minuty transmisji. Zapraszamy do oglądania i ćwiczenia.

 

Cezary Dobrzelecki w czasie pandemii prowadzi różne zajęcia na swoim profilu na FB Train Me Now, niektóre z nich oglądać można także na www.gdansk.pl. Część pokazów odbywała się w terenie: na plaży w Jelitkowie, w lesie na osiedlu Kiełpinek, przy zbiorniku retencyjnym Kiełpinek, na tarasie widokowym gdańskiego lotniska, przy stadionie w Letnicy.  

 

oprac. WGwww.gdansk.plredakcja@gdansk.pl