PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Amerykańska nagroda dla „Złotej kampanii” promującej “Sąd Ostateczny” Memlinga

Amerykańska nagroda dla „Złotej kampanii” promującej “Sąd Ostateczny” Memlinga
„Złota kampania” promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga uznana została najlepszym projektem w konkursie CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS w USA. TOFU Studio otrzymało w tym roku już kilkadziesiąt nagród w kraju i za granicą, m.in. Nagrodę za Promocję Kultury Miasta Gdańska im. Marcina Opitza.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Montaż wielkiej złotej kuli na placu Kobzdeja W Gdańsku (maj 2018 r.). Kula była jednym z kilku elementów kampanii, obok m.in. pomalowanego na złoto tramwaju, który jeździł po ulicach Gdańska, surrealistycznej akcji bilboardowej i znakomitego pod względem wizualnym oraz muzycznym filmu promocyjnego
Montaż wielkiej złotej kuli na placu Kobzdeja W Gdańsku (maj 2018 r.). Kula była jednym z kilku elementów kampanii, obok m.in. pomalowanego na złoto tramwaju, który jeździł po ulicach Gdańska, surrealistycznej akcji bilboardowej i znakomitego pod względem wizualnym oraz muzycznym filmu promocyjnego
Grzegorz Mehring/www.gdansk.pl


Teraz TOFU Studio otrzymało aż dwie nagrody w 48. edycji amerykańskiego konkursu CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS. Co ważne, jurorzy tegorocznej edycji tego konkursu uznali kampanię promującą „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga za najlepszy projekt tej edycji konkursu i przyznali nagrodę BEST IN SHOW.

Zobacz film promocyjny TOFU Studio:


Creativity International Awards jest jednym z najdłużej działających, niezależnych konkursów w USA skierowanych do branży reklamowej i projektowej. Otwarty na profesjonalistów i studentów, od 1970 roku stara się promować kreatywne i nieszablonowe rozwiązania projektowe. Wszystkie konkursowe prace oceniane są przez wyselekcjonowany panel specjalistów reklamowych i projektowych, którzy poświęcają swój czas i wiedzę biorąc udział w ocenach.


ZOBACZ: Złota kula wróciła nad Gdańsk. Zobacz spot promocyjny “Sądu Ostatecznego”


W tym roku aż dwie nagrody otrzymało gdańskie TOFU Studio za projekt „Złotej Kampanii” promującej XV wieczny tryptyk „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanej na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby tych działań otrzymała platynę, czyli najwyższe wyróżnienie w kategorii Corporate Identity Program, zaś plakaty wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych zostały uznane najciekawszym projektem całej tegorocznej edycji Creativity International Awards otrzymując prestiżowy tytuł: BEST IN SHOW.

Jeden z plakatów promujących Złotą Kampanię
Jeden z plakatów promujących Złotą Kampanię
mat. prasowe

 

To już druga nagroda za “Złotą kampanię” przyznana w USA - pierwszą TOFU Studio otrzymało w maju br., podczas 11. edycji konkursu International Design Awards (IDA), odbywającym się w Los Angeles.


WIĘCEJ: „Złota kampania” z nagrodą w prestiżowym konkursie International Design Awards


Studio TOFU jest także laureatem tegorocznej Nagrody za Promocję Kultury Miasta Gdańska im. Marcina Opitza przyznawaną przez Prezydenta Miasta Gdańska oraz kilkudziesięciu innych konkursów w Polsce i na świecie.


CZYTAJ TAKŻE: „Złota kampania” w finale azjatyckiego konkursu Golden Pin Design Award 2018

Anna IwanowskaUrząd Miejski w GdańskuBiuro Prezydenta ds. Komunikacji i Marki MiastaReferat Prasowyanna.iwanowska@gdansk.gda.pl
Anna Iwanowska - najnowsze
Anna IwanowskaUrząd Miejski w GdańskuBiuro Prezydenta ds. Komunikacji i Marki MiastaReferat Prasowyanna.iwanowska@gdansk.gda.pl
Anna Iwanowska - najnowsze