Weź udział w castingu i zostań gdańskim tiktokerem. Zgłoszenia do 26 sierpnia

Poszukiwanie gdańskiego tiktokera lub tiktokerki rozpoczęte. Miasto ogłosiło casting, którego zwycięzcy będę mieli szansę stać się ambasadorami Gdańska w mediach społecznościowych. Zgłoszenia do pierwszego etapu przyjmowane będą do 26 sierpnia. Wystarczy mieć skończone 16 lat i mnóstwo pomysłów na pokazania miasta w krótkiej, dynamicznej formie. Dla najlepszych czekają nagrody i możliwość współpracy z Piotrem Byliną, czyli tiktokowym Edziem.
23.08.2022
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

 

Profil Gdańska na TikTok

Minął już rok od powstania oficjalnego profilu Gdańska na platformie TikTok. Miasto zgromadziło tam już setki tysięcy polubień i wyświetleń oraz ponad 16 000 obserwujących.

Kolejnym krokiem w stronę rozwoju profilu i sposobem na dotarcie do młodych gdańszczanek i gdańszczan jest przeprowadzenie castingu, który ma na celu wyłonienie kreatywnych i twórczych osób. Zwycięzcy konkursu będą mieli szansę na stałą współpracę przy tworzeniu materiałów filmowych na potrzeby mediów społecznościowych miasta Gdańska.

Pod opieką Edzia 

Twarzą i mentorem akcji został Piotr Bylina - tiktoker znany pod pseudonimem Edzio.

–  Sam jestem twórcą i uważam, że przeprowadzenie castingu w takiej formie jest naprawdę ciekawym sposobem na promocję Gdańska – mówi Piotr Bylina. – Z drugiej strony, jestem także gdańszczaninem i cieszę się, że mojemu miastu zależy na dotarciu do młodszej publiczności. To na razie rzadko spotykane, by władze miasta doceniały TikToka, a według mnie to platforma z naprawdę dużym potencjałem przekazu.

 

mgxtiktok_promo_ip_1440x720px_0108_nottlogo

Zgłoszenia do 26 sierpnia, dla zwycięzców nagroda

Pierwszy etap castingu potrwa do 26 sierpnia i obejmuje zebranie zgłoszeń i wybór osób, które zakwalifikują się do kolejnej części. Następnie uczestnicy i uczestniczki zrealizują jedno z trzech określonych przez organizatorów zadań castingowych.

Komisja konkursowa, w skład której wchodzi Piotr Bylina, przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Gdańsku, partnera konkursu - agencji Personal PR oraz Młodzieżowej Rady Miasta Gdańska wyłonią maksymalnie 3 zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę w wysokości 2 tysięcy złotych, możliwość przygotowania materiałów wideo pod opieką Piotra Byliny, a także szansę na stanie się mikroinfluencerem.

Tworzenie kreatywnych treści

– TikTok umożliwia tworzenie kreatywnych treści, których odbiorcami są młodsi użytkownicy i użytkowniczki internetu. Zdecydowaliśmy się wykorzystać właśnie ten kanał społecznościowy, aby do nich dotrzeć i zaangażować ich w mówienie o aspektach ważnych dla naszego miasta – komentuje Marek Bonisławski, dyrektor Biura Prezydenta gdańskiego Urzędu Miejskiego.

Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września. Zachęcamy do śledzenia informacji o projekcie na oficjalnych kanałach miasta Gdańska na Facebooku oraz TikToku.

FORMULARZ I REGULAMIN KONKURSU

 

TV

Dolne Miasto rozświetla już dzielnicowa choinka