PIT w Gdańsku. Weź udział w loterii i wygraj hybrydowy samochód

Perłowa toyota yaris może być Twoją własnością! Wystarczy rozliczyć PIT w Gdańsku i wziąć udział w loterii zorganizowanej dla mieszkańców w ramach drugiej edycji miejskiej kampanii „PIT w Gdańsku. Się opłaca!”. Dzięki ubiegłorocznej akcji zachęcającej do płacenia podatku, miastu przybyło 4 tysiące nowych podatników.

PIT w Gdańsku. Weź udział w loterii i wygraj hybrydowy samochód
A
A
data publikacji: 13 marca 2018 r.

Marcowy poranek w biurowcu Alchemia. Akcja promująca kampanię Rozlicz PIT w Gdańsku i wygraj samochód
Marcowy poranek w biurowcu Alchemia. Akcja promująca kampanię Rozlicz PIT w Gdańsku i wygraj samochód
Fot. Grzegorz Mehring/www.gdansk.pl

- Dzień dobry, czy rozlicza pan PIT w Gdańsku? - słyszy wchodzący do gdańskiego biurowca Alchemia mężczyzna. - Tak? To może zechciałby pan wziąć udział w loterii? Można wygrać samochód. Proszę, tu zgłoszenie do wypełnienia.

Podobne pytania usłyszeli dziś wchodzący do pracy gdańszczanie z centrum biznesowego Alchemia. Kilkunaścioro z nich zdecydowało się na zarejestrowanie w loterii, kolejni zapowiedzieli, że zrobią to później. 


W dwa tygodnie 4 tysiące zgłoszeń

Punkt w gdańskim biurowcu jest jednym z kilku, w których w tym roku można spotkać się z organiztorami akcji i zarejestrować się w loterii, podobne znajdą się w innych centrach biznesowych, galeriach handlowych w Gdańsku. W tym roku także zorganizowano dodatkowe, stałe stanowisko w Punkcie Obsługi Mieszkańców przy ulicy Nowe Ogrody, które będzie czynne do 4 maja br w godzinach pracy urzędu.

Od 1 marca 2018 roku rozpoczęły się zapisy do loterii "PIT w Gdańsku. Się opłaca!", która ma zachęcić osoby mieszkające w Gdańsku, ale płacące podatki tam, gdzie są zameldowane, do złożenia rocznej deklaracji podatkową PIT właśnie w Gdańsku. Główna nagroda w loterii to hybrydowa toyota yaris.

- Bardzo nam zależy na uzyskaniu jak największej liczby nowych podatników - mówi Izabela Heidrich z Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej gdańskiego Urzędu Miejskiego. - Kampania skierowana jest oczywiście do wszystkich gdańszczan, którzy płacą podatki w Gdańsku. Podkreślę jednak, że zabawa czyli loteria skierowana jest do wszystkich podatników, tych “starych” i nowych. Po analizie jak najskuteczniej dotrzeć do nowych, młodych gdańszczan doszliśmy do wniosku, że musimy być tam, gdzie jest najwięcej młodych pracowników czyli w centrach biznesowych. Odwiedzamy gdańskie centra, jesteśmy w nich przez trzy godziny poranka, mówimy o kampanii, zachęcamy do wzięcia udziału w loterii.

Akcja promująca kampanię przyniosła nam dużo informacji i doświadczenia mówi Izabela Heidrich z Urzędu Miejskiego
Akcja promująca kampanię przyniosła nam dużo informacji i doświadczenia mówi Izabela Heidrich z Urzędu Miejskiego
Fot. Grzegorz Mehring/www.gdansk.pl

Dzięki PIT-owi 10 mln więcej w mieście  

- Jestem gdańszczaninem i tu się rozliczam - mówi mężczyzna pracujący w Alchemii. - Słyszałem o tej akcji, skoro już tu jest stanowisko, zdecydowałem się na zarejestrowanie.

Ubiegłoroczna akcja zachęcająca mieszkańców do płacenia PIT-u w Gdańsku okazała się strzałem w dziesiątkę. Miasto “zyskało” prawie 4 tysiące nowych podatników, którzy zdecydowali się na pozostawienie swoich podatków w Gdańsku. Dzięki nim do miejskiej kasy wpłynęło prawie 10 mln zł.  W 2017 roku swoje zgłoszenia wysłało prawie 15 tys. osób, tegoroczna kampania trwa dopiero dwa tygodnie a już zarejestrowało się ponad 4 tysiące mieszkańców.- 

- Ta akcja przyniosła nam bardzo dużo doświadczenia - dodaje Izabela Heidrich. - Pokazaliśmy się, ale i zebraliśmy bardzo cenne informacje: skąd przyjechali do nas gdańszczanie, dlaczego zdecydowali się na życie w Gdańsku, jakie są ich oczekiwania. Rok temu wiele osób było zdziwionych loterią, pytało czy na pewno jesteśmy z miasta, czy miasto może takie akcje organizować. W tym roku jest dużo łatwiej, informacja o kampanii, loterii już istnieje w przestrzeni publicznej.


Jak wygrać toyotę, rower, doładowanie Karty Miejskiej?

W drugiej edycji kampanii do wygrania jest toyota yaris, hybrydowa, w kolorze perłowym. Samochód można obejrzeć w galeriach handlowych, w tym tygodniu stoi  w Galerii Morena. W punktach kampanii dyżurują też przeszkolone osoby, które pomagają mieszkańcom zarejestrować się w loterii, wypełnić formularz, informują o samej akcji. Wygrać można też 15 rowerów i 50 Kart Mieszkańców z doładowanym 5-miesięcznym biletem komunikacji miejskiej. 

Informację, gdzie i w jakim terminie działają punkty rejestracji w mieście można znaleźć na stronie kampanii. Tutaj też można dokonać rejestracji online.



Alicja Katarzyńska (0)
www.gdansk.pl
alicja.katarzynska@gdansk.pl
więcej tekstów autora
Alicja Katarzyńska (0)
www.gdansk.pl
alicja.katarzynska@gdansk.pl
więcej tekstów autora