• Start
  • Wiadomości
  • Była linia Sopot, przyszedł czas na GdanSkin. Ziaja wypuściła gdańską linię kosmetyków

Była linia Sopot, przyszedł czas na GdanSkin. Ziaja wypuściła gdańską linię kosmetyków

Nowa seria kosmetyków inspirowanych nadmorskim surowym klimatem i specyfiką miasta to ostatni produkt działającej w Gdańsku firmy kosmetycznej Ziaja. GdanSkin to 13 produktów do pielęgnacji ciała i włosów. Element gdański jest nie tylko w nazwie - na buteleczkach i pudełkach znalazły się rysunki charakterystycznych dla miasta elementów - Neptun, Żuraw, stoczniowe dźwigi.  
17.07.2018
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

 

Prezes Ziaja u prezydenta Adamowicza
Kosmetyki inspirowane morzem i Gdańskiem. Zenon Ziaja (z prawej) prezes zarządu Ziaja Ltd. z wizytą u Pawła Adamowicza prezydenta Gdańska  
Dominik Paszliński/gdansk.pl

- Pomysł na serię związaną z Gdańskiem pojawił się już kilka lat temu - mówi Joanna Kowalczuk, kierownik Działu Marketingu Ziaja Ltd: - Zależało nam na oddaniu charakteru miejsca, w którym żyjemy, pracujemy, tworzymy. Firma Ziaja powstała w 1989 roku i od początku związana jest z Pomorzem, z którego nieustannie czerpie inspiracje.


Sól morska, bursztyn i kocanka zamknięte w butelkach

Siedziba Ziai mieści się w Gdańsku, firma produkcyjna na Kaszubach, a w nowej linii kosmetyków wykorzystano m.in substancje aktywne pozyskiwane z kolagenu morskiego i roślinności nadmorskiej: kocanki nadmorskiej, szanty zwyczajnej, babki drobnolistnej i naturalnych mikroelementów. Ziaja już wcześniej wypuściła linię kosmetyków Sopot, czyli typowo letnie, plażowe specyfiki jak kremy brązujące, mleczko utrwalające opaleniznę itp.

Teraz przyszedł czas na Gdańsk.

- Nietuzinkowy zapach preparatów przywodzi na myśl naturę morza i skalistą roślinność - zachwala Joanna Kowalczuk. - To orzeźwiająca mieszanka świeżo roztartych roślin skalistych, które tworzą zamszowo-wodną tonację. Delikatne dolne nuty zapachu tworzy sól morska i lekko żywiczny bursztyn.

Kosmetyki inspirowane Gdańskiem
Kosmetyki inspirowane Gdańskiem
Dominik Paszliński/gdansk.pl

 

Na niebieskich i białych pudełkach i tubkach znalazły się rysunki charakterystycznych dla miasta elementów - Neptun, Żuraw, stoczniowe dźwigi. GdanSkin to 13 produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Seria pojawiła się w sklepach na początku lipca.

Ziaja Ltd angażuje się też w życie kulturalne Gdańska. W tym roku, już po raz trzeci z rzędu, firma otrzymała zaszczytną nagrodę Splendor Gedanensis w kategorii Mecenasa Gdańskiej Kultury. Firma jest stałym sponsorem spektakli realizowanych przez Teatr Wybrzeże. W 2016 roku objęła finansową opieką również Gdański Festiwal Tańca, Festiwal Jazz Jantar i Gdański Festiwal Muzyczny.

Nagroda Splendor Gedanensis. Znamy kandydatów do nagrody za rok 2017

Pralinki i czekolady też opowiadają o Gdańsku

Gdańsk ma też własną linię słodyczy - ekskluzywnych pralinek i czekolad, którą stworzyła Gdańska Organizacja Turystyczna z fabryką czekolady „Bałtyk”, artystką malarką Magdą Benedą i historykiem profesorem Andrzejem Januszajtisem. W skład tej wizytówki miasta wchodzą pralinki o kilku smakach.

- Ten projekt jest wyjątkowy, bo wszystko w nim jest gdańskie - mówi Łukasz Wysocki, Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej. - Gdańska Organizacja Turystyczna, gdańska malarka, gdański historyk i gdański producent czekolady. Ta linia łączy w sobie wartości  turystyczne, artystyczne, historyczne i doskonały gdański smak.

Czekoladowe produkty można kupić wyłącznie w punktach Informacji Turystycznej w Gdańsku. W Gdańskim Centrum Informacji Turystycznej przy ulicy Długi Targ 28/29, w Informacji Turystycznej w tunelu przy Dworcu Głównym PKP i przez stronę internetową www.sklep.visitgdansk.com

TV

Bajpas kartuski działa