PORTAL MIASTA GDAŃSKA
PL | EN | DE

Wpadajcie do Trójmiasta! Gdańsk, Gdynia i Sopot promują się wspólnie w jednym klipie

Wpadajcie do Trójmiasta! Gdańsk, Gdynia i Sopot promują się wspólnie w jednym klipie
"Trzy miasta, jedna destynacja" - z takim hasłem, we wtorek 25 maja, wystartowała nowa kampania promująca Trójmiasto. Przygotowała ją Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze żyje się jego mieszkańcom, a turyści doskonale spędzą tu czas, niezależnie od pory roku.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
To jeden z wielu kadrów w teledysku promującym Trójmiasto
To jeden z wielu kadrów w teledysku promującym Trójmiasto
Gdańsk, Sopot, Gdynia – Trzy miasta, jedna destynacja!/youtube

 

W klipie przygotowanym przez Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną głównymi bohaterami są trzy sąsiadujące ze sobą miasta: Gdańsk, Sopot i Gdynia. Na trwającym ponad dwie minuty filmie widz może zobaczyć m.in. Trójmiasto z lotu ptaka, gdańskie zabytki, plaże czy ujęcia z imprez sportowo - kulturalnych. Uwagę zwracają też uśmiechnięci i pozytywni ludzie. 

Dodatkowo, obrazy z których składa się ten klip prezentują te same miejsca, które ukazane się w różnych porach roku - od wiosennej, po zimową. 

- Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020 roku, a w ich wyniku powstał klip promujący trzy wyjątkowe miasta - mówi Łukasz Magrian, dyrektor biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. - Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom oraz pokazanie kilku pomysłów na to, jak spędzać tu czas przez cały rok. Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia mają wspólnie do zaoferowania. Co najmniej trzy razy więcej, niż gdziekolwiek indziej.

Jak podkreśla Łukasz Magrian, odbiorcami kampanii są osoby w wieku 20 - 44. Klip kierowany jest głównie do mieszkańców z regionu pomorskiego i większych miast z sąsiednich województw, m.in. Bydgoszczy, Elbląga, Torunia czy Warszawy. 

- Celem jest zaangażowanie i zainteresowanie przyjazdem do Trójmiasta potencjalnego turysty, który szuka ciekawych podróży i aktywnej turystyki związanej z kulturą, wydarzeniami, koncertami i sportem - dodaje Łukasz Magrian. 

Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego - specjalnie na potrzeby kampanii - stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda. 

- Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie, ale o to nam właśnie chodziło - dodaje Magrian. - Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby, ale nie tylko, do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje. Wkrótce na stronie trojmiasto.pomorskie.travel pojawią się m.in. oferty turystyczne, formularze konkursowe i mapy wydarzeń. 

 

ZOBACZ KLIP PROMUJĄCY TRÓJMIASTO

Czytaj:

 

Trzy razy więcej atrakcji

Aktualne wydarzenia w Trójmieście można sprawdzić na stronach każdego z miast:

oprac. NGwww.gdansk.plredakcja@gdansk.pl
oprac. NGwww.gdansk.plredakcja@gdansk.pl