Awaria platformy ePUAP została usunięta

Urząd Miejski w Gdańsku informował o awarii platformy ePUAP. Prace nad usunięciem awarii trwały kilka godzin.
27.08.2018
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Przypominamy, że ePUAP to elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej, na której znajduje się elektroniczna skrzynka podawcza Urzędu Miejskiego w Gdańsku. 

Spośród udostępnionych formularzy można wybrać konkretny formularz elektroniczny lub też pismo ogólne „Skargi, wnioski, zapytania do urzędu” (do którego mogą być załączone pisma i dokumenty w różnych sprawach). W wyniku przesłania formularza elektronicznego do Urzędu Miejskiego w Gdańsku na platformie ePUAP automatycznie wygenerowane zostanie dla Państwa potwierdzenie wniesienia podania tzw. Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO). 

Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami, możliwy do doręczenia z wykorzystaniem platformy ePUAP, to 5 megabajtów. Informujemy, że większość wniosków należy opatrzyć bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu, lub profilem zaufanym. 

Urząd Miejski w Gdańsku informował, że w poniedziałek, 27 sierpnia, około południa o awarii platformy ePUAP. Prace nad usunięciem awarii trwały kilka godzin.


TV

W zoo zamieszkały dwa lemury