W ramach środowych działań, do wody sieciowej dodawany będzie bezpieczny barwnik spożywczy posiadający atest higieniczny. Przy prawidłowym działaniu instalacji barwiona woda nie powinna przedostawać się do kranów. Jeśli jednak mieszkańcy zauważą wodę o nietypowej, zielonej barwie - powinni zgłosić to do Biura Obsługi Klienta GPEC.
Jak to zrobić?
W przypadku pojawienia się barwionej wody w instalacji domowej należy skontaktować się z GPEC:
• mailowo: bok@gpec.pl
• telefonicznie: 58 52 43 580
Zespół techniczny GPEC zlokalizuje źródło nieszczelności i wymieni wadliwy wymiennik. Naprawa powinna nastąpić w ciągu 24 godzin - czas realizacji zależeć będzie od typu urządzenia.
Związali topole. Dla bezpieczeństwa mieszkańców i drzew
Czy zielona woda jest bezpieczna?
Barwienie wykonywane jest przy użyciu barwnika spożywczego z atestem higienicznym. Jest on w pełni bezpieczny zarówno dla instalacji, jak i zdrowia mieszkańców. Oznacza to, że można się w takiej wodzie kąpać, jednak nie należy jej używać do picia ani gotowania.