Link do opisu wydarzenia: Konferencja Marketing w Kulturze 2020

Konferencja Marketing w Kulturze 2020

Data: 28 - 29 września 2020 r.
Miejsce: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/
Wstęp: Rejestracja na wydarzenie trwa do 25 września: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/. Koszt uczestnictwa: 200 zł brutto (dwa dni konferencji).
Organizator: Instytut Kultury Miejskiej

Szczegóły wydarzenia

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka to doroczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. W 2020 roku wydarzenie odbędzie się 28 i 29 września w wersji online. Bilety w cenie 200 zł i program wydarzenia dostępne są na stronie: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/.

 

fot. Renata Dąborwska

- Konferencja Marketing w Kulturze odbędzie się w 2020 roku online. Organizujemy studio z prelegentami w Luksferze na Stoczni Gdańskiej, warsztaty w formie webinarów prowadzone będą z biurowca C200 Office, a uczestnicy i uczestniczki będą z nami online – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.

O najciekawszych case’ach i narzędziach w marketingu kultury opowiedzą Janina Bąk (Janina Daily), Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas), Dagmara Pakulska (Niby-Prasówka), Tomasz Palak, Fraciesz Georgiew (Social Tigers), Filip F. Majka i Karol Gołaj (Cięty Język), Chris Unitt (One Further), Tom Biskup (Studio Supersuper), Maciej Trojannowicz (Troyann) czy Kordian Klecha (Intui).

Poruszymy także tematy ważne w instytucjach kultury obecnie: obserwacje, wnioski i rekomendacje płynące z badań i ankiet kultury w czasie pandemii przedstawią Marta Szadowiak (Projekt PR) i Natalia Brylowska (Obserwatorium Kultury Instytutu Kultury Miejskiej). O tym, czym jest wdrażanie misji i wizji w Muzeum Emigracji opowiedzą Bartłomiej Brach (brightlight) i Kaja Długosz (Muzeum Emigracji). Czy w kulturze można pracować zwinnie zastanowią się z Dominikiem Pokornowskim (3,14 PR) Aleksandra Stańczuk (Wirtualna Polska), Beata Dubiel-Stawska (B8) i Tomasz Włodarskim (Małopolski Instytut Kultury).

Marketing w Kulturze to dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztaty. To społeczność, która tworzy się wokół wydarzenia już od 4 lat. Grupa na Facebooku prowadzona przez IKM, w której uczestnicy wymieniają się doświadczeniami na temat promocji działań kulturalnych w miastach i regionach ma już pomad 2350 członków. Zapraszamy do dołączenia: http://bit.ly/Grupa_MarketingwKulturze.

Szczegółowy program Konferencji Marketing w Kulturze 2020 | Online: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/.

Rejestracja na wydarzenie trwa do 25 września: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/. Koszt uczestnictwa: 200 zł brutto (dwa dni konferencji).

Organizatorem Konferencji Marketing w Kulturze jest Instytut Kultury Miejskiej, samorządowa instytucja kultury Miasta Gdańska.

Kontakt do organizatora: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

Miejsce