Ubiegłoroczne Nowe Trendy w Turystyce 2016 miały 400 uczestników, jednak zainteresowanie było tak duże, że w nowej edycji konferencji organizator - Gdańska Organizacja Turystyczna - przygotował 1000 miejsc. Rok temu lwia część gości związana była z Trójmiastem. W tym roku będzie zapewne podobnie, ale warto podkreślić że chęć podnoszenia swoich kwalifikacji zgłaszają coraz częściej firmy z mniejszych miejscowości Pomorza: nie tylko z nadmorskich kurortów - także z zielonych Kaszub czy Kociewia.
Każdego roku organizatorzy dostosowują program w taki sposób, aby jak najlepiej odpowiedzieć na zapotrzebowanie osób pracujących w szeroko rozumianej turystyce. Największy nacisk kładziony jest na zastosowanie nowoczesnych technologii i rozwiązań organizacyjnych - wszystko po to, aby jeszcze lepiej i bardziej profesjonalnie obsługiwać turystów i pozyskiwać klientów.
Przygotowane tematy paneli i warsztatów są nietuzinkowe i bardzo merytoryczne. Są wśród nich m.in.: „Marketing nieoczywisty / kolejne starcie”, „Case study: Marketing kierunku - Zagraj o miasto!”, „Fakty i mity o turystycznych aplikacjach mobilnych”, „Zarządzanie talentami. Jak robić TO dobrze?”.
Konferencję poprowadzi znany dziennikarz i prezenter telewizyjny Jarosław Kuźniar fot.Grzegorz Mehring/www.gdansk.pl
Uczestnicy NTT poznają doświadczenia uznanych ekspertów, co pomoże uniknąć błędów i wskaże właściwe kierunki rozwoju. Z kolei dzięki warsztatom, będzie można przećwiczyć praktyczne rozwiązania i pomysły. Wśród prelegentów, którzy potwierdzili swój udział znalazły się m.in. takie osoby jak: Mateusz Kusznierewicz, Jacek Rozenek, Piotr Bucki, Łukasz Żelezny, Monika Czaplicka, Daniel Kędzierski i wielu innych, uznanych praktyków. Wśród nich jest także pochodzący z Belgii Bjorn Troch, który podzieli się swoimi doświadczeniami z wykorzystania blogów i social mediów w branży podróżniczej. Dodajmy, że konferencję poprowadzi znany podróżnik i dziennikarz, Jarosław Kuźniar.
A to tylko tematy z głównej sceny! Kolejne trzy sceny to jeszcze więcej ciekawych doświadczeń i praktycznej wiedzy.
Zachęcamy, aby już dziś rejestrować swój udział w Nowych Trendach w Turystyce. Szczegółowy program i opis wydarzenia oraz formularz rejestracyjny znajdą Państwo TUTAJ
Tradycyjnie, Nowym Trendom w Turystyce towarzyszy prestiżowy konkurs: Tourism Trends Awards. Informacje dotyczące konkursu, zgłoszeń, nagród oraz regulamin udziału znajdują się TUTAJ
Warto zaznaczyć, że zgłoszenia będą przyjmowane do 6 lutego, a kategorie są następujące: Kampania Produktu Turystycznego, Debiut Roku oraz Nowa Oferta Turystyczna.
Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody – kampania bannerowa na portalu meetingplanner.pl oraz dostęp do aplikacji Ads Manager (FastTony.es, pakiet premium) i monitoring social mediów od Monitori.
Zapraszamy do udziału!