PORTAL MIASTA GDAŃSKA
PL | EN | DE

Punkty Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku nieczynne od poniedziałku, 16 marca, do odwołania

Punkty Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku nieczynne od poniedziałku, 16 marca, do odwołania
W związku z panującą pandemią koronawirusa i podejmowanymi w mieście działaniami profilaktycznymi, Zarząd Transportu Miejskiego podjął decyzję o tymczasowym zamknięciu: Punktu Obsługi Klienta nr 2 we Wrzeszczu, Punktu Obsługi Klienta nr 3 w tunelu pod Dworcem Głównym PKP, Punktu Obsługi Klienta nr 4 na pętli Łostowice Świętokrzyska oraz Punktu Reklamacyjnego przy ul. Na Stoku w Gdańsku. Będą one nieczynne do odwołania.
ZTM zamyka, tymczasowo, Punkty Obsługi Klienta
ZTM zamyka, tymczasowo, Punkty Obsługi Klienta
Fot. Grzegorz Mehring / www.gdansk.pl

 

Ze względów bezpieczeństwa w związku z panującą pandemią, i koniecznością podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa, od poniedziałku, 16 marca, do odwołania nieczynne będą Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Dotyczy to następujących placówek:

Punkt Obsługi Klienta nr 2 - nieczynny

Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A 
(budynek dawnego sklepu meblowego "Heban" naprzeciwko rynku we Wrzeszczu),

Punkt Obsługi Klienta nr 3 - nieczynny
Tunel Dworzec-PKP Gdańsk-Główny,

Punkt Obsługi Klienta nr 4 - nieczynny
Gdańsk-Orunia Górna, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa Łostowice - Świętokrzyska),

Punkt reklamacyjny - nieczynny
Gdańsk, ul. Na Stoku 49
parter - pokój 16/17.

Wszelkie reklamacje należy przesyłać na standardowym formularzu reklamacyjnym drogą mailową na adres ztm@gdansk.gda.pl lub pocztą tradycyjną. Formularz jest dostępny na stronie internetowej www.ztm.gda.pl

Uwaga! Punkt hurtowej sprzedaży biletów jednorazowych będzie czynny jedynie dla podmiotów gospodarczych.

Hurtowa sprzedaż biletów jednorazowych
Gdańsk, ul Na Stoku 49
parter - pokój 10

Punkt czynny jest w dni powszednie:
pon. - pt., 7.00 - 14.30

Jednorazowe bilety komunikacji miejskiej można kupić:

  • przez mobilne aplikacje dostępne w smartfonach (lista aplikacji tu),
  • w automatach biletowych (lista automatów wraz z lokalizacjami dostępna tu),
  • w wybranych placówkach handlowych (lista punktów dostępna tu)  
  • w automatach Open Payment System (w wybranych autobusach, głównie na liniach 110 i 210)

Od poniedziałku, 16.03.2020 r. Urząd Miejski w Gdańsku, wszystkie Zespoły Obsługi Mieszkańców oraz Jednostki Organizacyjne miasta zawieszają czasowo bezpośrednią obsługę klientów. 

oprac. KGwww.gdansk.plredakcja@gdansk.pl