Dostępny dla niepełnosprawnych, z parkingiem, dobrze skomunikowany z różnych dzielnic i osiedli miasta Punkt Obsługi Klienta ZTM nr 2, mieszczący się przy ul. Wyspiańskiego 9A (budynek dawnego sklepu meblowego ‘Heban’ naprzeciwko rynku we Wrzeszczu), zbiera od miesiąca, pochlebne opinie użytkowników.
![]() |
Punkt Obsługi Klienta ZTM nr 2 zmienił lokalizację z Al. Grunwaldzkiej. Teraz łatwo można zaparkować i dotrzeć komunikacją miejską z różnych dzielnic i osiedli miasta. Budynek, w przeciwieństwie do poprzedniego, wyposażony jest we wszystkie udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
![]() |
Wystarczy wysiąść:
dla tramwajów przystanki: Pl. Komorowskiego, Wyspiańskiego, Miszewskiego;
dla autobusów przystanki: Wyspiańskiego, Uphagena;
i przejść niewielką odległość do nowego POK ZTM naprzeciwko rynku we Wrzeszczu.
Co podkreślają klienci w dni targowe czyli wtorki i piątki czynny już jest od godz. 7:30.
W punkcie Obsługi Klienta
- złożysz wniosek o wydanie karty miejskiej
- złożysz wniosek o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny
- doładujesz kartę miejską biletami okresowymi
- kupisz bilety jednorazowe
- złożysz reklamację dotyczącą kart miejskich
![]() |
Punkt czynny w dni powszednie:
pon., śr., 10:30 – 17:30
wt., czw., pt. 07:30 – 14:30
soboty i niedziele – nieczynne
W punkcie zapłacisz kartami płatniczymi i gotówką.
Punkt Obsługi Klienta nr 2
Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A
(budynek dawnego sklepu meblowego ‘Heban’
naprzeciwko rynku we Wrzeszczu).
tel. 58 341-18-26
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
Zmieniamy Twoje Miasto www.ztm.gda.pl























