![]() |
Całkowita powierzchnia Fashion House Gdańsk wyniesie 23,087 m. kw. Centrum będzie składać się z zadaszonej galerii handlowej (ponad 100 sklepów o powierzchni od 30 do 800 m. kw.) oraz centralnie zlokalizowanej części restauracyjnej z 200-oma miejscami siedzącymi.
FHG będzie pierwszym w Trójmieście centrum handlowym typu outlet. W centrach tego typu znajdują się sklepy fabryczne znanych marek oferujące towary po znacznie obniżonych cenach (od 30 do 70%). Są to np. końcówki kolekcji, których nie udało się sprzedać w sezonie.
![]() |
Fashion House Gdańsk to druga inwestycja firmy The Outlet Company w Polsce. Dewizą TOC jest stworzenie w każdym budowanym centrum wyjątkowego klimatu inspirowanego lokalną tradycją i atmosferą. Na Śląsku inspiracją były elementy architektury dworca kolejowego z XIX wieku. Dla Fashion House Gdańsk źródłem inspiracji były porty morskie i wioski rybackie. Każdy sklep będzie miał indywidualnie zaprojektowaną witrynę utrzymaną w dawnym stylu, a odwiedzający centrum będą mogli poczuć atmosferę dawnych portów i przystani.
























