Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Gdańska "Złota kampania" nagrodzona na 11. IDA w USA

„Złota kampania” promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga od zeszłego roku funkcjonuje w przestrzeni Gdańska. Widzieliśmy plakaty z charakterystyczną złotą kulą, mogliśmy skorzystać ze specjalnego złotego tramwaju, a niedawno na Plac Kobzeja zawitała charakterystyczna wielka bryła. M.in. te działania doceniono w Los Angeles. Kampanię współfinansowało Miasto Gdańsk.

A
A
W Złotej kampanii istotną rolę odgrywa wielka złota kula i Gdańsk
W Złotej kampanii istotną rolę odgrywa wielka złota kula i Gdańsk
Materiały prasowe

IDA (The International Design Awards) to międzynarodowy konkurs multidyscyplinarny, odbywający się w Los Angeles cyklicznie od 2007 roku. W tegorocznej edycji zgłoszonych zostało ponad 3100 projektów z 95 krajów. Tegoroczne zgłoszenia zostały przesłane w 5 głównych kategoriach projektowych: architektura, architektura wnętrz, projektowanie graficzne, wzornictwo przemysłowe oraz moda. IDA obecnie jest jedną z wiodących nagród w dziedzinie wzornictwa w Ameryce.

Kolor złoty pojawiał się też w przestrzeni miasta, m.in. złoty tramwaj
Kolor złoty pojawiał się też w przestrzeni miasta, m.in. złoty tramwaj
Materiały prasowe

 

Do IDA zgłoszono przygotowane na potrzeby „Złotej Kampanii” elementy graficzne. Gdańskie studio TOFU, autorzy prac, zostali nagrodzeni srebrem w kategorii „Reklama Drukowana” oraz zdobyli wyróżnienie w kategorii „Plakat”.

Anna Iwanowska (0)
Urząd Miejski w Gdańsku
Kancelaria Prezydenta
Referat Prasowy