PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Gdańska wolność czyli jak wylansować miasto

Gdańska wolność czyli jak wylansować miasto
Czerwcowe publikacje na temat skuteczności marketingu polskich miast w magazynie PRESS oraz we WPROST zgodnie stawiają Gdańsk za wzór.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Czerwcowe publikacje na temat skuteczności marketingu polskich miast w magazynie PRESS oraz we WPROST zgodnie stawiają Gdańsk za wzór.

Ostatnia dekada konsekwentnej budowy marki Gdańsk, od 2008 roku opartej na strategii marki, odwaga  i profesjonalizm działań służb odpowiedzialnych za promocję Miasta znalazły uznanie w oczach ekspertów. Kraków, Poznań, Warszawa, Gdańsk wymieniane są jako  samorządy , które potrafią przekuć w sukces wydatki na promocję. Zdaniem Roberta Stępowskiego pod względem budowania marki i promocji bezkonkurencyjny jest jednak Gdańsk.  (…) to miasto potrafiło połączyć historię ze współczesnością. – Wolność prezentowana w wielu odsłonach i obszarach życia stała się naturalną osobowością marki. Tu nic nie jest udawane – czytamy w PRESS.

W marketingu trzeba być przekonującym i wiarygodnym. Strategia marki Gdańsk oparta jest rzeczywistą tożsamość miejsca, znane wyróżniki. To źródło sukcesów wieloletniego projektu Światowa Stolica Bursztynu, szerokiej promocji gdańskiej tradycji i nowoczesnego designu. To podstawa popularności kilku edycji interdyscyplinarnej konferencji Blog Forum Gdańsk czy nowego festiwalu ludzi Internetu Hoop Likes Festival. Blogerzy, vlogerzy i inni  internetowi twórcy zapewniają miastu rozgłos i promocję, jakiej nie da najlepsza nawet agencja marketingowa – podsumowuje we WPROST Katarzyna Świerczyńska.

Markę Gdańska budujemy wszyscy, ale szczególna rola przypada mieszkańcom, najlepszym ambasadorom Miasta. To również Ich sukces. Dziękujemy i liczymy na kolejną dekadę współpracy i  sukcesu!

Grażyna AdamskaUrząd Miejski w GdańskuBiuro Prezydenta ds. Promocji Miasta
Grażyna Adamska - najnowsze