Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Clipster Up – wakacyjne szkolenia biznesowe

Chcesz założyć działalność gospodarczą? A może jesteś na początkowym etapie rozwoju firmy? Weź udział w cyklu w szkoleń, które pozwolą ci rozwinąć kompetencje biznesowe. Clipster Up to wakacyjne wydarzenie Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER, na którym poszerzycie swoją wiedzę o piching, branding, sprzedaż, czy zarządzanie zespołem. A letni czas to idealny moment na inwestycję w siebie podczas weekendowych zjazdów. Projekt realizowany jest we współpracy z Miastem Gdańsk.

A
A
ClipsterUp_graf

Po pierwsze… PITCHING (19, 20, 21 lipca)

Sukcesy polskich start-upów widoczne są na całym świecie. Trampoliną do popularności często okazywał się dobrze zaplanowany występ przed inwestorem. Nie każdy jednak potrafi porwać tłumy niczym najlepsi mówcy TEDa. Podczas pierwszego bloku Clipster Up, Jarosław Łojewski (DobraPorazka.pl) oraz Piotr Król (studio306.live) podpowiedzą: jak przygotować się do profesjonalnego pitcha, zahipnotyzować publiczność, a także konstruować jasne i zwięzłe komunikaty. Nie zabraknie również treningu przed kamerą, podczas którego uczestnicy popracują nad przekazem niewerbalnym. Szkolenie to dobra okazja, aby pod okiem ekspertów wypracować mechanizmy, które pozwolą na swobodne mówienie nawet przed szeroką publicznością czy gronem ekspertów. W końcu trening czyni mistrza.

Po drugie… Branding & Marketing & Social Media (26, 27 lipca)

Tworzenie spójnego wizerunku marki może potrwać latami. Warto więc od samego początku istnienia firmy zadbać o komunikację zewnętrzną. W pojęcie brandingu, uczestników szkolenia wprowadzi Marcin Potkański - człowiek od marketingu i kawy, założyciel agencji Brandish.pl oraz sieci kawiarni Mitte - chleb i kawa. Myśląc o komunikacji, na myśl nasuwają się serwisy społecznościowe, które w niemal ekspresowym tempie docierają do odbiorcy. Jak się nimi posługiwać, aby stały się naszym sprzymierzeńcem? Na to pytanie odpowie Łukasz Murawski (studio102.pl). Wspólnie dopasujemy kanał komunikacji do branży, a także poruszymy temat kampanii komercyjnych w social media.

Po trzecie… "Model biznesowy & Zespół" ( 2, 3, 4 sierpnia)

Jednym z najpopularniejszych dzisiaj szablonów modelu biznesowego jest Business Model Canvas opracowany przez Alexa Osterwaldera. Szablon stał się w świecie startup-ów wręcz synonimem opracowywania modelu biznesowego. Czy sprawdzi się również w twojej firmie? Już 9 sierpnia Łukasz Tomczyk, współzałożyciel firmy Let's Deliver, udowodni , że – TAK. Drugiego dnia szkolenia wprowadzimy uczestników w tematykę budowania zespołów,

sposobów rekrutowania pracowników oraz podpowiemy jak pisać nieszablonowe oferty pracy. Paweł Korycki i Maciej Stępa (Grupa Profit Plus) zdradzą sprawdzone mechanizmy przydatne w zarządzaniu zespołem. Jak dobierać zadania pod kątem umiejętności i predyspozycji psychofizycznych, jak wykorzystywać mocne i słabe strony zespołu oraz w końcu jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe – tego również nie zabraknie podczas III bloku z serii Clipster Up.

Po czwarte… Sprzedaż & Negocjacje ( 9, 10, 11 sierpnia)

Ostatni z bloków rozpocznie się wprowadzeniem do komunikacji z klientem i tworzenia struktury organizacyjnej w firmie, które poprowadzi Łukasz Tomczyk, współzałożyciel firmy Let's Deliver. Uczestnicy zrozumieją podstawowe pojęcia z zakresu Service Design i wypełnią szablony dla własnego projektu, które pozwolą im ustrukturyzować komunikację swojej firmy. Drugiego dnia przyjrzymy się natomiast nowoczesnym narzędziom sprzedaży i jej praktyczniej implementacji w biznesie. Razem z Joanną Karchier przećwiczymy tworzenie oferty sprzedażowej. Uczestnicy szkolenia zapoznają się platformami, technologiami i narzędziami, które umożliwiają nowoczesną sprzedaż. Podpowiemy również jak wykorzystać najnowsze trendy technologicznie i społeczne w sprzedaży i promocji produktu. A na koniec zajmiemy się sztuką skutecznych negocjacji.

Kiedy i gdzie:

Wszystkie spotkania w ramach Clipster Up odbywają się w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER. Na każde z wydarzeń obowiązują oddzielne zapisy. Szczegółowe informacje dostępne w serwisie Facebook: www.facebook.com/ClipsterPL/

Agnieszka Pyrzanowska (0)
Urząd Miejski w Gdańsku
Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A.