![]() |
|
| Wzór karty |
Otrzymać kartę można na dwa sposoby:
Przez internet
Po pierwsze należy wypełnić wniosek przez internet, dołączyć zeskanowane zdjęcie i wpłacić kaucję 10 zł.
Po maksymalnie 5 dniach gotową kartę pasażer odbierze w punkcie sprzedaży.
Osobiście
Pasażer składa wniosek w jednym z dwunastu punktów sprzedaży (formularze są dostępne na miejscu lub w internecie) wraz ze zdjęciem i wpłaca 10 zł kaucji. Po maksymalnie 10 dniach roboczych odbiera gotową kartę w tym samym punkcie, gdzie złożył wniosek.
Miejsca, gdzie można złożyć wniosek i doładować kartę
Punktów, w których można złożyć wniosek i doładować karty, jest w całym mieście dwanaście. Łącznie będzie w nich pracowało siedemnaście terminali.
CENTRUM
- Punkt Obsługi Klienta nr 1, ul. Chlebnicka 42
- Dworzec Główny PKP - okienko kasowe SKM (w tunelu) - firma Emar
WRZESZCZ
- Punkt Obsługi Klienta nr 2, ul. Grunwaldzka 8
- Dyspozytornia na pętli autobusowej przy Dworcu PKP/SKM
- Kiosk, ul. Dmowskiego (przy Banku Millennium)
PRZYMORZE
- Sklep (FK „KOT”), ul. Obrońców Wybrzeża 8 c (w „falowcu”)
SIEDLCE
- Urząd Pocztowy nr 18, ul. Kartuska 96
OLIWA
- Dyspozytornia na pętli autobusowej, ul. Droszyńskiego
BRZEŹNO
- Urząd Pocztowy nr 28, ul. Dworska 23
NIEDŹWIEDNIK
- Urząd Pocztowy nr 55, ul. Podkarpacka 1
NOWY PORT
- Urząd Pocztowy nr 4, ul. Góreckiego 12
POLITECHNIKA
- Okienko kasowe przy stacji SKM Politechnika - firma Emar
W siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku został umieszczony punkt reklamacyjny, w którym będzie można złożyć reklamację i ewentualnie wymienić kartę.
Pasażerowie odbierający karty otrzymają instrukcje obsługi karty, gdzie zostały opisane wszystkie sprawy dotyczące systemu. Ponadto uruchomiono specjalny serwis poświęcony karcie miejskiej pod adresem: www.ztm.gda.pl/karta.html.
Błażej Słowikowski






















