Zapraszam na briefing prasowy, na którym przedstawiony zostanie wyłoniony w drodze konkursu sponsor tytularny stadionu na gdańskiej Letnicy.
Briefing odbędzie się jutro, 10 grudnia 2009 r. o godz. 14.00 w Biurze Inwestycji EURO Gdańsk 2012 przy ul. Uczniowskiej. Wezmą w nim udział m.in. Prezydent Miasta Gdańska oraz przedstawiciele spółki BIEG 2012.
Sprzedaż prawa do nazwy to coraz częstsza praktyka, która wraz z rozbudową infrastruktury sportowej, trafiła również do Polski. Budowane dziś nowoczesne obiekty sportowe to nie tylko boiska piłkarskie, ale również niespotykane dotąd platformy marketingowe. Stąd też zainteresowanie prawem do nazwy tego typu obiektów ze strony wielkich firm i koncernów.
Pozyskanie potężnego sponsora tytularnego ma też niebagatelne znaczenie dla obiektu, który nie tylko zyskuje znaczący strumień przychodów, ale również partnera, z którym wspólnie będzie tworzył strategię marketingową obiektu. Starannie dobrany pakiet praw komercyjnych i marketingowych zmaksymalizuje efekt wizerunkowy i działania marketingowe zarówno sponsora jak i obiektu.
Emilia Salach-Pezowicz
Biuro Prasowe
Michał Kruszyński
BIEG 2012






















