PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Na pętli Łostowice Świętokrzyska rusza Punkt Obsługi Klienta ZTM

Na pętli Łostowice Świętokrzyska rusza Punkt Obsługi Klienta ZTM
W środę 16 maja o godz. 10.30 otwarty został Punkt Obsługi Klienta nr 4 ZTM na nowej pętli tramwajowej Łostowice Świętokrzyska. Obsługiwać go będzie na stałe dwóch pracowników.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

W środę 16 maja o godz. 10.30 otwarty został Punkt Obsługi Klienta nr 4 ZTM na nowej pętli tramwajowej Łostowice Świętokrzyska. Obsługiwać go będzie na stałe dwóch pracowników.

W punkcie złożymy wniosek o kartę miejską i kartę dużej rodziny, doładujemy ją biletami okresowymi, kupimy bilety jednorazowe oraz złożymy reklamację dotyczącą kart miejskich. Punkt będzie czynny w dni powszednie w  poniedziałki, czwartki i piątki  w godz. 07:30 – 14:30, a we  wtorki i środy w godz. 10:30 – 17:30.

W ciągu najbliższych dni dostępna będzie, tak jak w innych punktach i automatach biletowych, płatność kartami płatniczymi.

Wykaz punktów Obsługi Klienta ZTM

Punkt Obsługi Klienta nr 1
Gdańsk-Chełm, ul. Witosa 12 (pętla tramwajowa)
wt., śr., pt. 07.30 – 14.30
pon., czw. 10.30 – 17.30
Soboty i niedziele – nieczynne
tel. 58 782-49-28
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi
- przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny
- sprzedaż biletów jednorazowych
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich
 
Punkt Obsługi Klienta nr 2
Gdańsk Wrzeszcz, ul. Grunwaldzka 8
Punkt czynny w dni powszednie:
pon., śr.,  10.30 – 17.30
wt., czw., pt. 07.30 – 14.30
Soboty i niedziele – nieczynne
tel. 58 341-18-26
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej
- przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi
- sprzedaż biletów jednorazowych
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich

Punkt Obsługi Klienta nr 3
Tunel Dworzec-PKP Gdańsk-Główny
Punkt czynny w dni powszednie:
pon - pt.: 7:00 - 19:00
W DNIACH 17 i 18 MAJA
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA BĘDZIE CZYNNY DO GODZ. 15.00
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi
- sprzedaż biletów jednorazowych

Punkt Obsługi Klienta nr 4
Gdańsk-Chełm, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa)
pon., czw., pt.  07.30 – 14.30,
wt., śr. 10.30 – 17.30
soboty i niedziele – nieczynne
tel. 58 350-90-23
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi
- przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny
- sprzedaż biletów jednorazowych
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich

Więcej: www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/wiecejs/1

Michał Piotrowski
Biuro Prasowe