PORTAL MIASTA GDAŃSKA
Logo Unii Europejskiej

Miejski Rzecznik Konsumentów

Miejski Rzecznik Konsumentów
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Agnieszka Iwanowicz zdjęcie

Miejski Rzecznik Konsumentów
Agnieszka Iwanowicz

ul. Wały Jagiellońskie 1
80-853 Gdańsk
pokój nr 103 A (parter)
tel.: (+48 58) 323 70 11
e-mail: mrk@gdansk.gda.pl

adres korespondencyjny:
ul. Nowe Ogrody 8 / 12

80-803 Gdańsk

Godziny przyjęć:

  • poniedziałek - od 8:00 do 16:00
  • środa - od 10:00 do 17:00
  • czwartek - od 8:00 do 16:00

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela konsumentom porad i informacji telefonicznie w godzinach pracy biura oraz - wyłącznie po wcześniejszym umówieniu - osobiście w swojej siedzibie.

Pod adresem mrk@gdansk.gda.pl nie są udzielane porady konsumenckie. Na ten adres można przesyłać podpisane wnioski o pomoc do rzecznika z załącznikami (skan odręcznie podpisanego wniosku lub wniosek opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, formularz i informacje znajdują się tutaj), uzupełnienia do złożonych już wniosków o interwencję bądź inne informacje, związane z prowadzoną w biurze sprawą konsumenta.

Zalecamy korzystanie przede wszystkim z porad, zamieszczonych m.in. na naszej stronie oraz porad telefonicznych. Terminy wizyt osobistych prosimy ustalać telefonicznie pod numerem (+48 58) 323 70 11 w godzinach pracy biura.

Ogólnopolska Infolinia Konsumencka  tel.:  801 440 220, 222 66 76 76
Infolinia jest czynna w dni powszednie w godzinach 10:00-18:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej.

Pomoc w języku angielskim: Your rights in Poland – CONSUMER GUIDE
Pomoc w języku ukraińskim: Ваші права в Польщі – ПОСІБНИК ДЛЯ СПОЖИВАЧА

W celu uzyskania porady drogą elektroniczną, uprzejmie prosimy o korzystanie z formularzy dostępnych na stronie http://www.poradydlakonsumentow.pl/