PORTAL MIASTA GDAŃSKA
Logo Unii Europejskiej

Gdańskie Centrum Kontaktu (GCK)

Gdańskie Centrum Kontaktu (GCK)
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

p.o. Z-ca Dyrektora / Kierownik: Jarosław Schroeder
ul. Wyspiańskiego 9A
pokój nr 124
tel.: +48 58 52 44 500
e-mail: kontakt@gdansk.gda.pl

www.facebook.com/kontaktgdansk/
Gdańskie Centrum Kontaktu

Aplikacja Gdańskie Centrum Kontaktu

Realizowane zadania:

  • zapewnienie, za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji całodobowej obsługi w zakresie udzielania informacji, dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Miasta, a także przyjmowania zgłoszeń interwencyjnych i przekazanie do właściwych wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta
  • udzielanie kompleksowych informacji przy wykorzystaniu zdalnych kanałów komunikacji klientom korzystającym z usług realizowanych przez Urząd oraz jednostki organizacyjne Miasta, w tym:
    • o sprawach załatwianych w poszczególnych jednostkach
    • o obowiązujących procedurach załatwiania spraw
  • przekazywanie w formie elektronicznej druków i formularzy niezbędnych do załatwienia sprawy oraz pomoc w wypełnianiu
  • przyjmowanie przy wykorzystaniu zdalnych kanałów komunikacji zgłoszeń dotyczących wszelkich nieprawidłowości funkcjonowania elementów infrastruktury miejskiej i przekazywanie dyspozycji odpowiednim służbom
  • przyjmowanie przy wykorzystaniu zdalnych kanałów komunikacji opinii mieszkańców na temat funkcjonowania infrastruktury miejskiej oraz prowadzenie konsultacji z mieszkańcami na zlecenie jednostek organizacyjnych Miasta
  • rejestracja zapytań i zgłoszeń mieszkańców
  • stały monitoring w zakresie przekazywania zgłoszeń do właściwych wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta
  • nadzór nad terminową realizacją przekazanych zgłoszeń oraz udzielaniem odpowiedzi na zapytania i zgłoszenia przekazane do komórek organizacyjnych Urzędu lub jednostek organizacyjnych Miasta
  • przekazywanie bezpośrednio wykonawcom do realizacji zgłoszeń wymagających pilnej interwencji
  • optymalizacja w uzgodnieniu z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz z jednostkami organizacyjnymi Miasta procedur załatwiania spraw
  • opracowywanie raportów, zestawień i statystyk, dotyczących zadań realizowanych przez GCK
  • przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących wymiany dowodów osobistych oraz ewidencji ludności i rezerwacja wizyt.