Firma ubezpieczeniowa Ergo Hestia zostanie na pięć lat sponsorem tytularnym hali widowiskowo-sportowej na granicy Gdańska i Sopotu. Zapłaci za to 12,2 mln zł.
- Oferta opiewająca na taką kwotę jest do zaakceptowania przez oba miasta - mówi Magdalena Sekuła, prezes spółki Wielofunkcyjna Hala Sportowo-Widowiskowa Gdańsk-Sopot.
Ergo Hestia była jedynym oferentem, który zgłosił się do przetargu. Po negocjacjach z przedstawicielami Gdańska i Sopotu ustalono kwotę. Ubezpieczyciel otrzyma m.in. prawo do używania swojego logo w nazwie hali, a także do umieszczenia reklam wewnątrz i na zewnątrz obiektu.
Hala ma zostać oficjalnie otwarta w sierpniu. Na inaugurację zostanie rozegrany mecz siatkarzy Polski i Brazylii. Jesienią z koncertem wystąpi Lady Gaga.
k.g.




















