Komisja Zrównoważonego Rozwoju
- Anna Golędzinowska - przewodnicząca
- Waldemar Jaroszewicz - wiceprzewodniczący
- Kamila Błaszczyk
- Katarzyna Czerniewska
- Przemysław Majewski
- Mateusz Skarbek
- Cezary Śpiewak-Dowbór
1. Opiniowanie projektów dokumentów strategicznych i programowych miasta oraz kluczowych projektów pod kątem zgodności z paradygmatem zrównoważonego rozwoju.
2. Inicjowanie i opiniowanie inicjatyw mających na celu ochronę przyrody, krajobrazu oraz dziedzictwa kulturowego.
3. Podejmowanie inicjatyw mających na celu przeciwdziałanie negatywnym skutkom zmian klimatycznych oraz zanieczyszczeniu środowiska.
4. Inicjowanie i monitorowanie procesów rewitalizacyjnych.
5. Opiniowanie projektów uchwał oraz kontrola realizacji zapisów dokumentów dotyczących procesów rewitalizacji oraz ochrony środowiska w mieście.
6. Podejmowanie inicjatyw mających na celu kształtowanie zrównoważonej struktury przestrzeni publicznych miasta.
7. Inicjowanie i opiniowanie polityki w zakresie mobilności i transportu zrównoważonego.
8. Kreowanie i kontrola realizacji polityki estetyzacji miasta.
9. Opracowywanie i monitorowanie realizacji zasad zagospodarowania przestrzeni publicznych miasta.
10. Podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę jakości przestrzeni publicznych miasta i przeciwdziałaniu jej degradacji.
11. Polityka miasta w zakresie kształtowania środowiska zgodnie z potrzebami mieszkańców oraz polityka dbałości o walory krajobrazowe oraz wypoczynkowe gminy.
12. Opiniowanie inwestycji realizowanych na terenie gminy w zakresie:
a) gospodarowania wodami opadowymi,
b) ochrony wód przed zanieczyszczeniem,
c) ochrona środowiska morskiego,
d) ochrona powietrza,
e) ochrona powierzchni ziemi,
f) ochrony przed hałasem.
13. Ocena odpowiedzialności za skutki naruszenia stanu środowiska.
14. Opiniowanie gospodarki gruntami pod względem zgodności z przepisami ochrony środowiska.
Obsługa merytoryczna
p. Elżbieta Wajs-Deyck, pok. 111, tel. 58 323 70 22, fax: 58 305 34 52.
e-mail: elzbieta.wajs-deyck@gdansk.gda.pl
Plany Pracy | Pobierz plik | |
na 2022 rok | plan pracy (829.76 KB) | |
na 2021 rok | plan pracy (636.89 KB) | |
na 2020 rok | plan pracy (612.37 KB) | |
na 2019 rok | plan pracy (653.8 KB) | |
Zmiana terminów posiedzeń w stosunku do planu pracy |
Sprawozdania | Pobierz plik | |
za 2021 rok | 2021 rok (410.14 KB) | |
za 2020 rok | 2020 rok (2.59 MB) | |
za 2019 rok | 2019 rok (2.07 MB) |
Protokół z posiedzenia komisji z dnia | Pobierz plik | |
Rok 2018/2019/2020/2021/2022 | ||
14.12.2021 | protokół 14.12.2021 (3.07 MB) |
|
23.11.2021 | protokół 23.11.2021 (808.47 KB) |
|
24.08.2021 | protokół 24.08.2021 (606.44 KB) |
|
23.03.2021 | protokół 23.03.2021 (2.49 MB) |
|
23.02.2021 | protokół 23.02.2021 (494.94 KB) |
|
26.01.2021 | protokól 26.01.2021 (1009.94 KB) |
|
05.05.2020 | protokół 05.05.2020 (833.09 KB) | |
27.02.2020 | protokół 27.02.2020 (368 KB) | |
05.02.2020 | protokół 05.02.2020 (787.73 KB) | |
17.12.2019 | protokół 17.12.2019 (527.36 KB) | |
24.10.1019 | protokół 24.10.2019 (362.25 KB) | |
24.09.2019 | protokół 24.09.2019 (609.22 KB) | |
26.08.2019 | protokół 26.08.2019 (524.27 KB) | |
27.05.2019 | protokół 27.05.2019 (499.69 KB) | |
23.05.2019 | protokół 23.05.2019 (5.9 MB) |
|
25.04.2019 | protokół 25.04.2019 (394.2 KB) | |
25.03.2019 | protokół 25.03.2019 (652.26 KB) | |
28.01.2019 | protokół 28.01.2019 (533.55 KB) | |
11.12.2018 | protokół 11.12.2018 (525.94 KB) | |
27.11.2018 | protokół 27.11.2018 (559.45 KB) | |
22.11.2018 | protokół 22.11.2019 (349.65 KB) |