PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Gdański System Informacji Miejskiej nagrodzony

Gdański System Informacji Miejskiej nagrodzony
Nowy System Informacji Miejskiej, który sukcesywnie wprowadzany jest w Gdańsku, został nagrodzony w drugiej edycji konkursu Bramy Kraju, którego organizatorem jest firma AMS. Wręczenie nagrody - kampania reklamowa na nośnikach AMS o wartości 120 tysięcy złotych - odbyło się w historycznych pomieszczeniach krakowskiego Collegium Maius.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Nowy System Informacji Miejskiej, który sukcesywnie wprowadzany jest w Gdańsku, został nagrodzony w drugiej edycji konkursu Bramy Kraju, którego organizatorem jest firma AMS. Wręczenie nagrody - kampania reklamowa na nośnikach AMS o wartości 120 tysięcy złotych - odbyło się w historycznych pomieszczeniach krakowskiego Collegium Maius.

 
 

Nagrodę wręczył Piotr Parnowski, prezes AMS oraz Mike Rawlinson, designer, współautor projektu Bristol Legible City z Agencji City ID z Bristolu. Wybrane, nagrodzone prace będzie można oglądać na wystawie towarzyszącej Festiwalowi Plakatu Reklamowego w Urzędzie Miasta Krakowa do końca maja.
Jury - w którego składzie znaleźli się wybitni architekci, urbaniści oraz specjaliści marketingu w kategorii ?Najlepsza Realizacja SIM? przyznało nagrodę dodatkową dla miasta Gdańska. Jury uznało, że gdański SIM to projekt spójny, doskonale wkomponowany w obraz miasta, trójjęzyczny - uwzględniający wielokulturowość Gdańska. Do realizacji projektu użyte zostały materiały, forma i kolorystyka nawiązujące do architektury miasta. Nagrodą jest kampania reklamowa na nośnikach AMS o wartości 120 000 zł.

 
 
 
 
 

 

 
zaborowski

W tej edycji konkursu starano się zwrócić uwagę na systemy informacji miejskiej, ich rolę i formę zewnętrzną. Przestrzeń opisana i uporządkowana staje się przestrzenią przyjazną i przystępną. System zawierający nie tylko tablice kierunkowe i adresowe, ale i informacje o patronach ulic, miejscach ważnych dla historii miasta, pełni też rolę informacji turystycznej, a także elementu integrującego społeczność mieszkańców. Celem organizatora konkursu jest, by miasta i regiony zdawały sobie sprawę z potrzeby myślenia o profesjonalnym marketingu, uwzględniania go w strategii i zaczną takie profesjonalne rozwiązania wdrażać. AMS chce też jeszcze aktywniej włączyć się w proces przebudowy wizerunku polskich miast, aby wyglądały nowocześnie i aby ich mieszkańcy i goście dobrze się czuli w przestrzeni publicznej. Jest to szczególnie ważne przed zbliżającymi się mistrzostwami Euro 2012 - powiedział Marek Kuzaka Wiceprezes Zarządu AMS.

dulkiewicz

 

Karol Polejowski


Na podstawie materiałów prasowych AMS.