Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Gdańska spółka 140 Media oficjalnym partnerem Twittera w Polsce

A
A

Gdańska spółka 140 Media będzie zajmować się na rynku polskim sprzedażą pełniej oferty reklamowej Twittera. Serwis ten umożliwia otwartą i szeroko dostępną komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie, zarówno do wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami, jak i pozyskiwania nowych.

Nawiązanie przez Twittera współpracy ze 140 Media umożliwia markom w Polsce kompletny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter.

„Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje - od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki. Zapewnia do kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży” - mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media.

Przygoda 140 Media z Twitterem zaczęła się w Gdańsku przy okazji Social Media Convent organizowanym w Inkubatorze STARTER. Organizacja wydarzenia jak i merytoryczne przygotowanie uczestników konwentu, przyczyniły się bardzo do zainteresowania Twittera polskim rynkiem. Kolejne spotkanie przy okazji InfoShare potwierdziło siłę oddziaływania wydarzeń, które dzieją się w Gdańsku na globalne marki. W efekcie Twitter postawił na gdańską spółkę,  doceniając biznesowe podejście, rzetelność, kompetencje oraz najlepiej przygotowaną strategie rozwoju, dzięki czemu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły w pełni wykorzystywać potencjał serwisu.