.jpg)
Podczas warsztatu zgłębimy pracę z ruchem, która podkreśla znaczenie współistnienia z naturą i współdziałania z innymi. Celem warsztatu jest budowanie relacji z ciałem i przestrzenią wokół nas, odkrywanie nowych sposobów wyrażania się i współdziałania, które prowadzą do pełniejszego zrozumienia więzi pomiędzy człowiekiem i naturą przez taniec. Praca jest inspirowana tekstem Inger Christensen "Alfabet", który jako pochwała istnienia oraz natury, zachęca nas do wycofania się i zrobienia jednocześnie miejsca dla innych istnień i rzeczy.
Zapraszamy wszystkich, niezależnie od doświadczenia tanecznego. Wszystko, czego potrzebujesz, to otwarte serce i chęć do eksploracji. Dołącz do nas, aby czerpać inspirację z natury i odkrywać nowe możliwości wyrażania się przez taniec. Pozwól swojej wyobraźni płynąć swobodnie, tworząc piękne ruchy i wyrażając swoją osobowość.
Warsztat poprowadzą: Karolina Mielczarek i Katarzyna Ustowska-Gmerek (tancerki, pedagożki tańca, choreografki).
Karolina Mielczarek - jest tancerką, edukatorką, terapeutką, choreografką i twórczynią Storytelling in Movement - programu zorientowanego na opowiadanie ruchem. Ukończyła Ogólnokształcącą Szkołę Baletową w Łodzi oraz Uniwersytet Maltański, studiując teatr i psychologię. Pracowała jako tancerka w Polsce, Portugalii, Izraelu i na Malcie. Współpracowała m.in. z Bożeną Eltermann, Idit Hermann i Dr Mario Frendo. Podczas studiów na Uniwersytecie Maltańskim, Karolina zaczęła rozwijać własną metodę pracy z ruchem - storytelling in movement, czyli opowiadanie w ruchu. Opowiadanie w ruchu to platforma twórczej ekspresji, edukacji ruchowej i terapii tańcem, która wykorzystuje taniec do wyrażania się, rozwijania świadomości psychoruchowej i wspierania relacji międzyludzkich. Karolina jest także terapeutką taneczną, specjalizującą się w chorobie Parkinsona oraz pedagożką metody Montessori w edukacji przedszkolnej.
Katarzyna Ustowska - tancerka, pedagożka tańca, choreografka. Autorka Montessori Dance Guide - podejścia do edukacji tańca kreatywnego zgodnej z filozofią Montessori. Absolwentka Hochschule für Musik und Darstellende Kunst we Frankfurcie nad Menem w Niemczech – MA Contemporary Dance Education; Northern School of Contemporary Dance w Leeds w Wielkiej Brytanii oraz Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Gdańsku. Zajmuje się tańcem w kontekście edukacji Montessori, w pracy z dziećmi, nauczycielami i z osobami cierpiącymi na afazję. Równolegle działa jako niezależna tancerka i choreografka przy projektach teatralnych, tanecznych i filmowych. Współpracuje z h.art company, Teatrem PW i Teatrem Dada von Bzdülöw. Współtworzy fundację polka dot, stworzoną przez artystki związane z gdańską sceną tańca. Współpracuje z Sopocką Szkołą Montessori i Aphasia Recovery Connection (USA).