Link do opisu wydarzenia: Marketing w Kulturze

Marketing w Kulturze

Data: 25 - 27 października 2023 r.
Miejsce: Instytut Kultury Miejskiej Targ Rakowy 11, Gdańsk
Organizator: Instytut Kultury Miejskiej

Szczegóły wydarzenia

Konferencja Marketing w Kulturze to coroczne, ogólnopolskie spotkanie osób odpowiedzialnych za promocję, komunikację i marketing działań oraz wydarzeń kulturalnych. Instytut Kultury Miejskiej poszerza je w tym roku o Forum Kultury Cyfrowej, podczas którego uczestnicy i uczestniczki porozmawiają o prezentowaniu zbiorów dziedzictwa kultury za pomocą nowych technologii. Wydarzenie odbędzie się 25-27 października w siedzibie IKM przy Targu Rakowym 11. Można jeszcze dołączyć do uczestników online lub na warsztaty.

Jesteś osobą zaangażowaną w działania związane z komunikacją, promocją, marketingiem i nowymi technologiami w instytucjach kultury? IKM czeka podczas Marketingu Kultury i Forum Kultury yfrowej. Spotkamy się jesienią, aby wspólnie chłonąć wiedzę o trendach i cyfrowych innowacjach!

25 października, podczas Konferencji Marketing w Kulturze tematem przewodnim będą język komunikacji instytucji kultury, tworzenie trwałych relacji z otoczeniem i dostępność w świecie cyfrowym. Nie zabraknie również przeglądu najnowszych trendów marketingowych oraz praktycznej sesji, w trakcie której będziemy budować angażujący profil na Instagramie. Dołącz do nas, aby zdobyć cenne wskazówki i pomysły na skuteczną promocję w dziedzinie kultury!

26 października, w trakcie Forum Kultury Cyfrowej odkryjemy tajniki kuratorowania kolekcji cyfrowych, badania sztuki i sztucznej inteligencji. Ponadto, będziemy zgłębiać zagadnienia publikacji i wystaw online, najnowszych trendów w prezentowaniu kolekcji oraz poszukiwania odbiorcy sztuki cyfrowej. Dowiemy się także jak archiwizuje się internet. Nie przegap okazji, aby poszerzyć swoje horyzonty w kulturze cyfrowej!

27 października zaplanowaliśmy cztery równoległe sesje warsztatowe:

  • Digitalizacja usług w instytucjach kultury. Prowadzenie: Rytm.Digital.
  • SPARK AI - re-use domeny publicznej. Obsługa aplikacji Spark. Prowadzenie: Agnieszka Kotowska
  • Strategia partycypacyjności i ko-kreacji w planowaniu kolekcji cyfrowej. Prowadzenie: Zuzanna Ciesielska, Natalia Cetera (Centrum Cyfrowe)
  • Rolki na Instagram i Tik Toka - pomysł, projekt - wykonanie. Prowadzenie: Studio Manilov

Bilety i informacje

Miejsce