Link do opisu wydarzenia: Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

Data: 7-8 marca 2019 r.
Miejsce: Stary Maneż, ul. Słowackiego 23 Gdańsk-Wrzeszcz
Organizator: Instytut Kultury Miejskiej

Szczegóły wydarzenia

Czy sponsoring kultury nie działa? Jak kształtować́ zachowania w instytucjach kultury? Jak tworzyć́ narrację wokół intrygujących instytucji? Dodatkowo: nowe trendy na Instagramie, zarządzanie czasem pracy, nowości w reklamach na Facebooku i finansowanie społecznościowe – to tematy, które poruszą prelegenci i prelegentki ogólnopolskiej Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja - trendy – praktyka, która odbędzie się 7 i 8 marca w Starym Maneżu. Wydarzenie dla 600 ekspertów i ekspertek zajmujących się komunikacją i marketingiem kultury organizuje Instytut Kultury Miejskiej.

fot. Bogna Kociumbas

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka to doroczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. To dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztaty. To społeczność, która tworzy się wokół wydarzenia już od 4 lat.

Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Katarzyna Szustow (Szustow Komunikacja), Bartłomiej Brach (brightlight, PTBRiO), Anna Rzeźnik (CPC, PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains). Pełen program.

Rejestracja na konferencję jest zakończona, dostępny będzie streaming online na Youtube IKM: https://www.youtube.com/user/IKMGdansk.

fot. Bogna Kociumbas

Kultura ma też swoje nagrody! Dla instytucji i organizacji uczestniczących w konferencji przygotowano Konkurs Kulturalne Case Studies 2018! W finale znalazło się sześć kampanii: Warszawskie Domy Kultury - #NadajemyKulturę, Biuro Kultury Miasta Stołecznego Warszawy - #KulturaLeczy, Muzuem Narodowe w Poznaniu – Muzeum? Żebyś wiedział, Teatr Syrena - Jak w rodzinie, Strefa Kultury Wrocław – Mikrogranty, Muzuem Histori Żydów Polski POLIN – Wystawa Król Maciuś. Zwycięska kampania otrzyma statuetkę oraz nagrodę w wysokości 1 000 zł.

 Co roku organizatorzy zapraszają również gości z zagranicy. Dzięki współpracy z Austriackim Forum Kultury w Warszawie prelegentem #MwK2019 jest Hansjürgen Schmölzer. Jest menadżerem kultury, dziennikarzem, filmowcem. Został odznaczony austriacką nagrodą państwową w dziedzinie Marketingu oraz Globe Award za najlepiej promowany projekt kulturalny na świecie (Europejska Stolica Kultury Graz 2003), właściciel agencji marketingowej BSX. Tytuł jego wystąpienia to: Dlaczego mieliby nas odwiedzać goście zagraniczni? Analiza strategiczna dla instytucji kultury z obszarów pozametropolitalnych".

 Konferencję poprzedza otwarte wydarzenie towarzyszące. 6 marca o godz. 18.00 w Sztuce Wyboru odbędzie się spotkanie z Pawłem Sawickim na temat obecności Muzeum Auschwitz-Birkenau w mediach społecznościowych. Prowadzenie: Sławomir Czarnecki. Wstęp wolny.

Partnerzy: Sztuka Wyboru, Stary Maneż, Garnizon Kultury, Austriackie Forum Kultury w Warszawie.

Miejsce