Link do opisu wydarzenia: Harpuś - Osowa

Harpuś - Osowa

Data: 7 listopada 2021 r.
Godzina: 10:30
Miejsce: Start - meta: ul. Juraty w Gdańsku, pod lasem. Współrzędne GPS: 54.435443 N, 18.469772 E
Organizator: Pomorski Klub Orientacji Harpagan

Szczegóły wydarzenia

na tle złocistych koron drzew: Harpuś dzielnicowa impreza na orientację 7 listopada Gdańsk Osowa

 

NA CZYM TO POLEGA?

  • Harpuś jest rekreacyjną imprezą na orientację – jest otwarta dla wszystkich, osób w każdym wieku, niezależnie od kondycji i umiejętności.
  • Każdy uczestnik Harpusia otrzymuje przed startem mapę oraz kartę startową.
  • Na mapie zaznaczone zostały punkty, a Twoim zadaniem jest ich odnalezienie w terenie.
  • Wybór wariantu, czyli drogi pomiędzy kolejnymi punktami, pozostaje w gestii uczestnika
  • Gdy dotrzesz przy pomocy mapy w zaznaczone miejsce, czekać będzie na Ciebie tzw. lampion (zdjęcie poniżej). Przy lampionie znajdziesz perforator (dziurkacz), którym potwierdzisz swoją obecność na karcie startowej.
  • Każdy start jest niepowtarzalny – trasy przed wydarzeniem objęte są tajemnicą.


OPIS PUNKTÓW I SKALA MAPY, FORMA IMPREZY

  • punkty kontrolne w terenie zostaną oznaczone przestrzennymi biało-pomarańczowymi lampionami
  • szczegółowe informacje odnośnie długości tras, skali mapy oraz opisy punktów kontrolnych zostaną podane na mapie i będą wywieszone w bazie imprezy

RAMOWY PROGRAM
od 10.30 – czynna baza imprezy,
od 10.30 do 12.30 – praca biura imprezy,
10.30 godzina „0” dla wszystkich tras,
10.30 – 13.00 start wszystkich tras (można wystartować w dowolnym momencie, nie trzeba przychodzić na 10:30),
do 14:00 – PK ustawione w terenie,
po powrocie na metę: poczęstunek, losowanie upominków, dyplomy, zdawanie numerów, pieczątki i inne atrakcje,
14:15 – zamknięcie bazy imprezy.

Po powrocie na metę:

  • dla wszystkich przygotowujemy napoje i zdrowe przekąski,
  • losowanie upominków,
  • odbiór dyplomów, naklejek i wpisy do książeczek,
  • pamiątkowe zdjęcia w harpusiowej ramce,
  • wyniki oficjalne pojawią się na stronie internetowej po imprezie.

TRASY
ZIELONA 12 PK
NIEBIESKA 16 PK
CZERWONA 22 PK
CZARNA 30 PK

Czekają na Was liczne punkty kontrolne do odnalezienia. Na każdej z tras można wystartować indywidualnie lub zespołowo.

Organizatorzy zapewniają:
– doskonały humor,
– masę świeżego powietrza,
– kolorową mapę dla każdego uczestnika,
– kartę startową na zespół,
– szkolenie z podstaw posługiwania się mapą dla chętnych,
– dyplom dla każdego,
– profesjonalną opiekę sędziowską,
– wyniki na stronie internetowej (po zakończeniu wydarzenia),
– upominki po powrocie na metę,
- pamiątkowy dyplom,
– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych :)

OPŁATA STARTOWA
Zgłoś się na stronie (formularz otwarty do piątku 5 listopada 12:00) lub na miejscu w biurze imprezy.
Opłaty to 1-5 zł (dzieci do lat 3), 10-15 zł (4-18 lat), 20-25 zł (dorośli).