
Prowadzenie: Adrian Gamoń
Celem szkolenia jest wprowadzenie do praktycznego budowania autentycznej marki osobistej w mediach społecznościowych - ze szczególnych uwzględnieniem specyfiki branży twórców kultury i sztuki. Uczestnicy szkolenia nauczą się jak zarządzać swoją obecnością w mediach społecznościowych (gł. na Facebooku, LinkedInie i Instagramie), jak uniknąć typowych błędów i robić to skutecznie.
Korzyści ze szkolenia:
●Uczestnik zyska całościowe spojrzenie na budowanie marki osobistej oraz promocję w mediach społecznościowych
●Utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością w mediach społecznościowych (m. in. edge rank, content, real time marketing, zasięg organiczny, zasięg płatny)
●Zaktualizuję wiedzę z zakresu zmian i trendów związanych z komunikacja i promocją w internecie w 2020 roku (w dobie kryzysu)
●Pozna składniki budowy angażujących treści i przećwiczy ich tworzenie w praktyce
●Poznaj współczesne metody budowania konceptu komunikacji marki osobistej
●Pozna w praktyce przydatne narzędzia online pomocne w budowaniu marki osobistej online
●Pozna możliwości i funkcjonalności w budowaniu marek osobistych topowych platform społecznościowych - szczególnie Facebooka, LinkedIna i Instagrama