Czytaj także: II Inside Seaside. Rozważne i romantyczni muzyki rockowej - z Polski i świata
Agencja LIVE działa na rynku od 25 lat. Zajmuje się organizacją imprez i promocją, a wśród swoich klientów ma takie firmy jak Netflix, Sony, Adidas, Redbull, Orlen, Disney czy TokFM. Ma też wieloletnie doświadczenie w produkcji dużych eventów kulturalnych. To dzięki nim mamy Męskie Granie, to oni stoją za takimi wydarzeniami jak T-Mobile Electronic Beats, gdański Sea You Music Showcase, ale też Mata Tour, SBM Festiwal, Fryderyki, Zalewski MTV Unplugged czy Wodecki Twist.
Najnowszym “dzieckiem” agencji - jak mówi jej szef Arkadiusz Stolarski - jest Inside Seaside.
Inside Seaside, wymyślony w formule festiwalu indoorowego, jest bardziej wydarzeniem kulturalnym niż stricte muzycznym. Okazją do spotkania, rozmowy, miłego spędzenia czasu.
Zadebiutował w listopadzie. Trzy równolegle działające sale koncertowe zaaranżowano na terenie hal wystawowych Amber Expo, co samo w sobie nie brzmiało przesadnie zachęcająco. Ale organizatorzy oprócz ciekawego line-upu - muzyków i zespołów z Polski i zagranicy - zaoferowali publiczności mix sztuki i rozrywki. Kulinaria, rozmowy z “ciekawymi ludźmi”, kino i zakupy, wszystko na wysokim poziomie, spowodowały, że w ciągu dwóch dni na wydarzeniu pojawiło ok. 12 tysięcy osób. Na koncercie zespołu Kury zabrakło nawet miejsc, więc część wielbicieli nuciła Jesienną deprechę na korytarzu.
A jak będzie w tym roku? Ludzie kultury mówią, że dopiero druga udana płyta czy książka świadczą o tym, że odnieśliśmy sukces.
Czy Arkadiusz Stolarski odczaruje klątwę drugiego dzieła, przekonamy się już wkrótce. Druga edycja IS odbędzie się 9 i 10 listopada 2024, również na terenach Amber Expo.
W czwartek, 7 listopada 2024 r., rozmowę z gościem programu Wszystkie Strony Miasta poprowadzi Anna Umięcka, dziennikarka portalu gdansk.pl.