To historia o trzech kobietach – Laurze, Lenie i Agnes – których życie jest pełne rozczarowań. Laura choruje na nowotwór i z czasem uświadamia sobie, że w życiu zbyt wiele poświęciła córce i mężowi, nie otrzymując w zamian takiego samego poświęcenia. Postanawia zemścić się na zdradzającym ją mężu z pomocą gosposi Leny. Z kolei Agnes uważa, że jej matka jest samolubna i buntuje się przeciwko niej. Lena, niezadowolona ze swojego życia, decyduje się pomóc Laurze, bo nie ma już nic do stracenia. Los nie zawsze toczy się tak, jakby chciały bohaterki…
Anna Kerth: „Kobieta kobiecie kobietą” – to mocne słowa, ale w tym tekście widać, jak trudne są relacje między kobietami, a zarazem jak mimo wszystko, niezależnie od rodzaju relacji, są podszyte miłością czy też, jak się często mówi, solidarnością kobiet. Haratischwili zawarła w tekście jeszcze jedną ważną rzecz, przewrotność losu. Niezależnie od tego, jak bardzo kobiety przezwyciężyłyby swoje animozje, jak bardzo nauczyłyby się współpracować, niezależnie od tego, jak świetny plan by wdrożyły w życie… jest jeszcze coś, czego przewidzieć nie są w stanie… przypadek/los. To właśnie sytuacje nieprzewidywalne ujawniają siłę, dzikość i charakter danej kobiety.
ANNA KERTH – aktorka filmowa, telewizyjna i teatralna, lektorka, life coach, autorka metody Warm Up; reżyseruje i produkuje projekty własnego pomysłu. Pierwsza polska aktorka nominowana do szkockiej nagrody BAFTA dla New Comers za rolę w filmie „Running in Traffic”. W Polsce znana głównie z serialu „Na Wspólnej”. Zagrała m.in. w „Jak głęboki jest ocean”, „Na dystans”, „Last Supper”, „Ojcze masz”, w serialach takich jak” Na dobre i na złe”, „Układ Warszawski”, „Prawo Agaty”, „Sensacje XX wieku. Enigma”. Ostatnio na dużym ekranie można było ją zobaczyć w filmie „Sługi Boże”. Związana z PC Dramą od początków jej istnienia. Ostatnie czytanie w jej reżyserii odbyło się w listopadzie 2017 roku. Były to „Płuca” w wykonaniu Zuzanny Grabowskiej i Sebastiana Cybulskiego.
MONIKA KWIATKOWSKA – aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna. Absolwentka Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Od 1998 roku związana z Teatrem Współczesnym w Warszawie, gdzie debiutowała rolą Beatrice w „Łgarzu” Carla Goldoniego w reżyserii Giovanniego Pampiglione. W Teatrze Współczesnym grała w spektaklach reżyserowanych m.in. przez Agnieszkę Glińską („Barbarzyńcy” (2000), „Imię” (2001), „Bambini di Praga” (2001), „Stracone zachody miłości” (2003), „Moralność Pani Dulskiej” (2011)), Macieja Englerta („Wniebowstąpienie” (2003), „Transfer” (2005)), Izabellę Cywińską („Wasza ekscelencja”, „Matka i dziecko/Letni dzień”). Za rolę Madzi w spektaklu „Bambini di Praga” Bohumila Hrabala w reżyserii Agnieszki Glińskiej otrzymała nominację do nagrody FELIKSÓW WARSZAWSKICH za sezon 2001/2002 w kategorii „za najlepszą drugoplanową rolę kobiecą”. W swoim dorobku posiada wiele ról filmowych, zagrała m.in. w filmach: „Miasto 44” (2014) Jana Komasy, „Układ zamknięty” (2013) Ryszarda Bugajskiego, „Od pełni do pełni” (2012) Tomasza Szafrańskiego, „Moja krew” (2009) Marcina Wrony, „Moja Angelika” (1999) Stanisława Kuźnika. Szerokiej publiczności znana jest z ról w licznych produkcjach telewizyjnych, zagrała m.in. w serialach: „Komisarz Alex”, „Na Wspólnej”, „Ojciec Mateusz”, „Prawo Agaty”, „1920. Wojna i miłość”, „Na dobre i na złe”, „Boża podszewka”, „Dom”, „Złotopolscy”. Chętnie współpracuje z Teatrem Polskiego Radia. Wystąpiła w wielu realizacjach słuchowisk radiowych – współpracując przy tym z tak uznanymi reżyserami jak Janusz Kukuła, Henryk Rozen, Waldemar Modestowicz, Jan Warenycia, Janusz Zaorski.
ANETA TODORCZUK-PERCHUĆ – aktorka filmowa, teatralna i dubbingowa. Wykształcona muzycznie wokalistka. Szerokiej publiczności najbardziej znana z serialowej roli Agnieszki w „Samym życiu”, a wielbicielom jej śpiewania z autorskiego recitalu „niedorosłam”(premiera 2002). W czerwcu 2017 światło dzienne ujrzał „Projekt Koffta” – nowy spektakl z utworami Jonasza Kofty, który niebawem pojawi się na scenach całej Polski. W 2002 roku została absolwentką warszawskiej Akademii Teatralnej. Już w szkole zdobywała liczne nagrody na polskich konkursach piosenek. Jeszcze jako studentka zadebiutowała w Teatrze Narodowym jako Anusia w „Szkole żon” w reżyserii Jana Englerta, pozostając na etacie w Teatrze Narodowym w latach 2002–2009. Podczas studiów debiutowała również na dużym ekranie – w filmie sensacyjnym Janusza Kijowskiego „Kameleon”, grając córkę głównego bohatera. Zagrała również główną rolę w komedii romantycznej „Milczenie jest złotem”. Występowała w spektaklach telewizyjnych – ostatnie z nich to „Prawda” w reż. Adama Wojtyszki i „Gardenia” Elżbiety Chowaniec w reż. Wojciecha Urbańskiego. Współpracowała z wieloma teatrami, m.in.: Teatrem Narodowym, Collegium Nobilium, Teatrem Małym, Teatrem Komedią, Teatrem Capitol, Buffo i Montownią, a obecnie z Teatrem Polonia i Och-Teatrem. Jej kariera związana jest też mocno ze srebrnym ekranem. Aktorka w 2004 dołączyła do obsady serialu „Samo życie” i wzięła udział w serialu komediowym „Stacyjka” Radosława Piwowarskiego. W 2007 roku zagrała w sensacyjnym „Determinatorze” Mirosława Gronowskiego. W kolejnych latach zagrała m.in. w serialach: „Na dobre i na złe”, „Wszyscy kochają Romana”, „M jak Miłość”, „Instynkt.” W październiku 2015 zadebiutowała jako autorka książki dla dzieci „Potworaki usypiaki”, a w listopadzie 2016 wydała debiutancką płytę „Projekt Koffta” (z gościnnym udziałem Czesława Mozila) oraz teledysk „Żyleta” do jednego z utworów z płyty. Dała się poznać jako opiekun grupy Czadersi w programie telewizji TVN „Mali Giganci”. Jest współzałożycielką i prezesem fundacji Mamy Dzieci (http://mamydzieci.org), która pomaga podopiecznym i wychowankom domów dziecka. Jej mężem jest aktor Marcin Perchuć, z którym ma córkę i syna.
JOANNA JARMOŁOWICZ (ur. 1994) – aktorka filmowa, telewizyjna i teatralna. Szerszej publiczności znana z roli Zośki w „Planecie singli” Mitji Okorna (na ten rok planowana jest premiera sequela). Grała także m.in. w serialach „Pierwsza miłość”, „Lekarze na start”, „Na noże”, a także filmach krótkometrażowych takich jak „Spitsbergen” (reż. Michał Szcześniak), „Sandland” (reż. Bartłomiej Żmuda) czy „Szczeniak” (reż. Karol Starnawski). Pojawiła się w teledysku Daniela Blooma do utworu „Katarakta”.
Bilety: 20 zł - normalny, 15 zł - Karta do Kultury,10 zł - uczniowie, studenci, seniorzy, 5 zł - Karta Dużej Rodziny
Sprzedaż biletów i karnetów oraz rezerwacje prowadzi kasa Klubu Żak codziennie w godzinach od 15.00 do 21.00 (w sb i nd od g.16.00).
Kontakt: kasa@klubzak.com.pl; Tel. 58 344 05 73 lub 58 345 15 90 – w.117 / Płatność za bilety i karnety gotówką lub kartą. Bilety bez zniżek można nabywać w naszym sklepie internetowym: tickets.klubzak.com.pl.
Rezerwacje: kasa@klubzak.com.pl. Potwierdzone rezerwacje na koncerty, spektakle, PC Dramę należy odebrać w ciągu 5 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (nieopłacone w terminie rezerwacje są anulowane). Nie przyjmujemy rezerwacji na ostatnie 10 miejsc na dane przedstawienie.
Zakupione bilety i karnety nie podlegają zwrotom. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
Liczba miejsc na spektakle jest ograniczona, miejsca nie są numerowane. Prosimy o punktualne przybycie.
W Klubie Żak obowiązuje zakaz rejestracji imprez i zakaz robienia zdjęć w trakcie koncertów, przedstawień, seansów filmowych i zajęć warsztatowych - nie dotyczy fotografów akredytowanych .