KOMUNIKAT
Informujemy, że względu na awarię, jaka miała miejsce w budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w dniach 13 i 14 lipca br. nie będzie czynny Punkt Obsługi Klienta w Miejskim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Dyrekcyjnej 5. Dotyczy to wszystkich pomieszczeń na poziomie -1 (minus 1).
W związku z tym, zarówno dzisiaj, jak i jutro nie ma i nie będzie możliwości osobistego składania wniosków w sprawie orzeczenia o niepełnosprawności/ stopniu niepełnosprawności, wniosków o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej czy wniosków o wydanie karty parkingowej, jak również innych pism.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że wnioski w sprawie orzekania o niepełnosprawności/ stopniu niepełnosprawności, wnioski o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej, wnioski o wydanie karty parkingowej oraz wszelkie inne można cały czas składać za pośrednictwem operatora pocztowego bądź kuriera.
Obowiązujące wzory wniosków, opisy procedury czy też informacje o ważności orzeczeń i kart parkingowych, które utraciły ważność w czasie epidemii/ stanu epidemicznego znajdziecie Państwo na stronie BIP Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (link: https://mzongdansk.naszbip.pl/), w szczególności w zakładce procedury i formularze (link: https://mzongdansk.naszbip.pl/procedury-i-formularze).
Uwaga:
Komisje orzecznicze zaplanowane w dniach 13 i 14 lipca br.
Wyznaczone w tych dniach terminy Komisji orzeczniczych zostają zachowane i Komisje będą orzekały zgodnie z harmonogramem, w przesłanych do Klientek i Klientów MZON zawiadomieniach (gabinety na III piętrze).
Wydawanie legitymacji w dniu 14 lipca br.
Osoby, które otrzymały zaproszenia do odbioru legitymacji osoby niepełnosprawnej w dniu 14 lipca br. zostaną obsłużone w pokoju nr 303 na III piętrze, zamiast na stanowisku nr 3 na poziomie -1 (minus 1), jak to było wskazane w wysłanych zaproszeniach.
Za zaistniałe niedogodności uprzejmie przepraszamy.