Gdańsk Wisłoujście. Maszyna TBM gotowa do wiercenia tunelu pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Początek prac planowany jest na 29 maja br., wtedy też maszyna otrzyma wybrane przez internautów imię Damroka. Nz. tubbingi - betonowe elementy z których wykonywany będzie tunel
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Nz. wagonik przyszłej podziemnej kolejki
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Nz. kolejne moduły maszyny, czekające na montaż
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Nz. tarcza wiertnicza maszyny TMB
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Nz. wykop pod drugą "nitkę" tunelu
Prace przygotowawcze przy budowie tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsku, którym pobiegnie IV odcinek Trasy Słowackiego łączący Trasę Sucharskiego ze stadionem PGE Arena.
Budowa Drogi Zielonej przebiegającej na granicy Gdańska i Sopotu, od Ergo Areny do skrzyżowania al. Grunwaldzkiej, Niepodległości i ul. Czyżewskiego. Nz. "wiszące w powietrzu" tory kolejowe, pod którym "przepychana" jest żelbetonowa kontrukcja tunelu