Najnowszy, 61. 3camp poświęcony będzie praktycznym aspektom e-commerce. Omówione zostaną między innymi doświadczenia największych uczestników rynku w zakresie testów A/B, rola UX, Big Data i Marketing Automation w handlu elektronicznym oraz kwestie związane z wielokanałowością sprzedaży (omnichannel).
Spotkanie będzie tradycyjnie doskonałą okazją do swobodnej dyskusji, nawiązania nowych kontaktów oraz wymiany wiedzy i poglądów. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja pod adresem: https://3camp12052015.evenea.pl
3camp odbędzie się we wtorek 12 maja o godz. 18:00 do Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego, ul. Trzy Lipy 3, budynek C, sala FGH (poziom -1).
Program:
18:00 – 18:30 Łukasz Twardowski, UseItBetter - Evidence Led Experimentation at Scale, czyli o tym jak A/B testy robią największe e-commerce’y na świecie
18:30 – 19:00 Łukasz Lampka, Krzysztof Karolak i Kacper Klisz , UX Maestro – Przestań wciskać, pomyśl. Niech sami zaczną kupować!
19:00 – 19:30 Przemysław Włodarski, cdp.pl - Praktyczne zastosowanie Big Data i Marketing Automation w e-commerce
19:30 – 20:00 Jarosław Banacki, Cyfrowe.pl - Jak dziś działać w e-commerce. Kilka rad od praktyka
Więcej informacji: