W ubiegłym roku Wyższa Szkoła Bankowa obchodziła dwudziestolecie istnienia. Bardzo dobry wynik! Oczywiście 20 lat to mało w porównaniu z wiekiem najstarszego drzewa na świecie – świerkiem Old Tijkko. Ale 20 lat to dużo, jeśli weźmiemy pod uwagę, że kiedy WSB startowała nie było Facebooka, Instagrama a korzystanie z Internetu oznaczało wizytę w kawiarence internetowej. Świat się zmienia. Szybko. Jeśli powierzchownie na to zdanie spojrzymy, to będzie banalne jak mowy bieda-coachów czy mówców motywacyjnych. Gdy jednak zmianie się przyjrzymy i na niej skorzystamy, to możemy wygrać. Żeby to ułatwić przygotowaliśmy kolejną – zmienioną (a jakże) – edycję konferencji Progress Day! Podczas 5 edycji wystąpi 5 prelegentów, w większości związanych z WSB, żeby opowiedzieć o zmianie właśnie.
Będzie o zmianie w podejściu do pracowników, zmianie w podejściu do danych i liczb oraz zmianach związanych z prawem, które czasem za zmianą… nie nadąża.
Wśród prelegentów Janina Daily, Monika Stankiewicz, Tomasz Palak, Jakub Biel i Piotr Bucki, który będzie czuwać nad całością.
Stawiamy na dwudziestominutowe prelekcje i interakcje z publicznością. Po każdym wystąpieniu panel z pytaniami. Bo zmiana jest fascynująca!
Uwaga!
w związku z faktem, iż liczba miejsc jest mocno ograniczona, rejestracja na konferencję nie jest równoznaczna z gwarancją miejsca! Po weryfikacji wszystkich zgłoszeń prześlemy maila potwierdzającego udział w konferencji. Wiadomość otrzymasz w poniedziałek 10 czerwca 2019.
Kontakt: progressday@wsb.gda.pl
Więcej informacji: www.wsb.pl/gdansk/aktualnosci/konferencja-progressday-nie-czekaj-dzialaj-vol5
Program konferencji
09.30 - Rejestracja uczestników
Część pierwsza
10.00 Przywitanie gości przedstawienie prelegentów Piotr Bucki
10.30 Zmiana w podejściu do zespołów – introwertycy i ekstrawertycy Monika Stankiewicz
10.50 Dyskusja
11.00 Statystyki i zmiana sposobu myślenia o liczbach w influenser marketingu Janina Daily
11.20 Dyskusja
11.30 - 12.30 Przerwa kawowa Networking
Część druga
12.30 Co zrobić, by prawo nadążało za Internetem, a Internet nadążał za prawem? Tomasz Palak
12.50 Dyskusja
13.00 Jak zarządzać marketingiem, kiedy nowe pokolenie nie widzi już reklam? Jakub Biel
13.20 Dyskusja
13.30 Mierzalny storytelling w marketingu i social media Piotr Bucki
13.50 Dyskusja
14.00 Podziękowanie i pożegnanie