• Start
  • Wiadomości
  • Poszukiwany menadżer sklepu w nowym Muzeum Bursztynu - praca dla znawcy branży bursztynniczej

Poszukiwany menadżer sklepu w nowym Muzeum Bursztynu - to oferta dla znawcy branży bursztynniczej

Muzeum Gdańska poszukuje kandydata na menedżera przyszłego sklepu bursztynowego w nowym Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie, którego otwarcie planowane jest latem 2021 r. Od kandydatów wymaga się znajomości realiów rynku bursztynniczego oraz doświadczenia w handlu i przedstawienia koncepcji asortymentu i wyposażenia skleu. Menedżer rozpocznie pracę w kwietniu br.
17.03.2021
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Sale wystawowe Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie -wizualizacja poziomu II
Sale wystawowe Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie -wizualizacja poziomu II
A.Bocek/materiały Muzeum Gdańska

 

- Na Pomorzu działa obecnie około dwa tysiące firm związanych z produkcją biżuterii z bursztynem bałtyckim i to do grona tych osób kierujemy naszą ofertę pracy - zaznacza Waldemar Ossowski dyrektor Muzeum Gdańska. - Poszukujemy kandydatów na stanowisko menadżera sklepu o powierzchni 200 metrów kwadratowych, który powstaje w nowym Muzeum Bursztynu. Od kandydatów oczekujemy znajomości realiów rynku bursztynniczego, najlepiej w obszarze B2B oraz wiedzy związanej z prowadzeniem punktu sprzedaży. Czekamy na ciekawe propozycje od osób kreatywnych, które potrafią przekuć wizję w rzeczywistość, ważna jest również znajomość języków obcych. Oferujemy wynagrodzenie złożone z podstawy oraz prowizji. Kandydat może prowadzić również własną działalność gospodarczą. Czas na przygotowanie sklepu, który powstanie ze środków finansowych Muzeum to około trzy miesiące.

Liczy się wizja. Warunki konkursu o pracę

Chętni do wzięcia udziału w konkursie mają dwa tygodnie na przygotowanie koncepcji zagospodarowania powierzchni sklepu, wyposażenia i asortymentu wraz z kosztorysem planowanej inwestycji w postaci maksymalnie 3-stronnicowego dokumentu A4. Wymagane są również CV oraz list motywacyjny.

- Sklep w nowym Muzeum Bursztynu będzie funkcjonował na zasadzie wyspecjalizowanej komórki, w której zatrudnienie docelowo znajdą trzy osoby: menedżer i dwóch sprzedawców. Nie mamy doświadczenia w prowadzeniu działalności komercyjnej o takim profilu, na tak dużej powierzchni. Chętnie wsłuchamy się w każdy głos fachowca i zrealizujemy najciekawszą z wizji przedstawioną przez kandydatów – dodaje Waldemar Ossowski.

Zainteresowanym kandydatom Muzeum udostępni potrzebną dokumentację umożliwiającą przygotowanie koncepcji zagospodarowania sklepu.

 

Wielki Młyn w obiektywie Dariusza Kuli
Wielki Młyn w obiektywie Dariusza Kuli
Fot. D. Kula/materiały Muzeum Gdańska

 

Sprawdź się! Kwalifikacje i zakres obowiązków menedżera

Od nowego menadżera Muzeum oczekuje znajomości branży bursztynniczej oraz doświadczenia w handlu detalicznym i hurtowym, zarówno krajowym i zagranicznym. Osoba musi także posiadać doświadczenie w prowadzeniu sklepu oraz znać w stopniu komunikatywnym minimum jeden język obcy.

- To minimalne wymagania od kandydatów. Jesteśmy świadomi, że większość osób związanych branżą bursztynniczą spełni wymagane kryteria - mówi Waldemar Ossowski. - Organizacja sklepu i związane z nią obowiązki to przede wszystkim nawiązywanie kontaktów z producentami, organizacja łańcucha dostaw i prowadzenia sklepu. Posiadaną wiedzą na temat bursztynu trzeba będzie również dzielić się z pozostałymi pracownikami.

Zgłoszenia przyjmowane są do 28 marca br. poprzez portal pracuj.pl. Najlepsi kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne. Zwycięzca rozpocznie pracę w pierwszych dwóch tygodniach kwietnia 2021 r.

Link do oferty pracy

oprac. IB

TV

Trzeci mikrolas w Gdańsku. Wspólne sadzenie w Pieckach - Migowie