• Start
  • Wiadomości
  • Planujesz wizytę w Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca? Zrób wcześniej rezerwację

Planujesz wizytę w Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca? Zrób wcześniej rezerwację

Planujesz w najbliższym czasie udać się do Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca? Od poniedziałku, 15 lutego, konieczne będzie dokonanie rezerwacji wizyty w punkcie. Można to będzie zrobić w wygodny sposób online lub telefonicznie.
09.02.2021
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca przy alei Grunwaldzkiej 148
Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca przy alei Grunwaldzkiej 148
fot. GOT

 

Wizyta w Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca przy alei Grunwaldzkiej 148 będzie możliwa tylko po uprzedniej rezerwacji terminu online lub telefonicznie.

Aby to zrobić, postępuj następująco:

  • Wejdź na stronę www.gdansk.pl/rezerwacja i dokonując wyboru grupy wybierz Karta Mieszkańca.
  • Wybierz rodzaj sprawy, którą chcesz załatwić.
  • Wybierz termin i godzinę wizyty.
  • Wpisz swoje imię, numer telefonu, na który chcesz otrzymać smsa z potwierdzeniem wizyty oraz zaakceptuj regulamin.
  • Kliknij dalej - właśnie dokonałeś rezerwacji! Na swój numer telefonu otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji.

W każdej chwili można zmienić termin wizyty. Rezygnacji z wizyty można dokonać na www.gdansk.pl/rezerwacja.

Rezerwacji można także dokonać telefonicznie pod numerem +48 58 300 06 59 (infolinia czynna od 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku)

Regulamin wizyty - zanim umówisz wizytę, przeczytaj:

W Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca masz możliwość: złożenia wniosku o kartę w formie papierowej, odbioru karty, wymiany karty na kartę ze zdjęciem, wniesienia opłaty i aktywacji karty od ręki, weryfikacji wymaganych dokumentów, przedłużenia pakietów, zakupu biletów na komunikację miejską oraz złożenia reklamacji.

Wszystkie powyższe czynności (z wyjątkiem odbioru karty) możesz również wykonać wygodnie, bezpiecznie i bez wychodzenia z domu przez portal www.jestemzgdanska.pl.

Jedna umówiona wizyta uprawnia Cię do załatwienia jednej czynności, dotyczącej jednej osoby (np. jedna umówiona wizyta to możliwość przedłużenia pakietu dla jednej osoby). Wyjątek stanowi odbiór kart - podczas jednej umówionej wizyty możesz odebrać karty wszystkich osób z jednego konta rodzinnego.

Na wizytę przyjdź punktualnie. Spóźnienie może wiązać się z anulowaniem Twojej wizyty i koniecznością rezerwacji innego terminu.
W Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca obowiązują środki bezpieczeństwa. Podczas wizyty musisz mieć zakryte usta i nos oraz zachować bezpieczny dystans.

Jeśli sprawa tego nie wymaga, przyjdź bez osób towarzyszących.

Na wizytę zabierz niezbędne dokumenty. Jeśli to Twoja pierwsza rejestracja, zabierz ze sobą dokument potrzebny do weryfikacji Twojego uprawnienia (np. potwierdzenie zameldowania w Gdańsku na pobyt stały lub czasowy, bieżącą umowę najmu mieszkania zlokalizowanego w Gdańsku, etc.).
Jeżeli chcesz wyrobić kartę ze zdjęciem, pamiętaj aby przynieść na wizytę aktualne, kolorowe zdjęcie, zgodne z wymaganiami obowiązującymi fotografie do dowodu osobistego.

Jeżeli chcesz wyrobić kartę dla dziecka i umożliwić mu korzystanie z bezpłatnych przejazdów komunikacją miejska, zabierz ze sobą aktualną legitymację szkolną dziecka z ważną pieczątką.

Do Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca możesz dotrzeć na różne sposoby. Najprościej komunikacją miejską - w pobliżu znajdują się przystanki: tramwajowe (linie: 2, 4, 5, 6, 8, 9, 12), autobusowe (linie: 110, 116, 122, 124, 126, 127, 136, 149, 157, 158, 199, 227, 249, 258), SKM / PKM / PKP (od strony ul. Dmowskiego).

Jeżeli nie możesz odwiedzić Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca w umówionym terminie lub już załatwiłeś sprawę szybciej (np. przez portal www.jestemzgdanska.pl), prosimy o rezygnację z terminu - zwolnisz w ten sposób miejsce dla innej osoby.

 

TV

Nowi mieszkańcy na Ujeścisku