Oficjalne i uroczyste otwarcie zaplanowane zostało na 3 października, ale już dzień wcześniej, od poniedziałku 2 października, Zespół Obsługi Mieszkańców nr 2 przyjmował interesantów. Pierwsze wrażenia? Przestrzeń i dużo światła.
- Miejsce to przeszło gruntowną zmianę. Stanowiska są przestronne i jasne. Naszym pracownikom pracuje się tu lepiej i mamy nadzieję, że naszym klientom również jest miło być obsługiwanym w takich warunkach – mówi Joanna Czartowska, kierownik referatu rejestracji pojazdów Wydziału Komunikacji UM w Gdańsku.
Zobacz ZOM nr 2 po remoncie:
Zarezerwuj wizytę w ZOM-ie przez internet
Wyremontowano wszystkie sale do obsługi klientów. Na pierwszej dużej sali znajduje się dziewięć odnowionych stanowisk, na drugiej pięć. Do tego odnowione są też dwa stanowiska do obsługi transportu, szkolenia kierowców i stacji obsługi pojazdów. Razem 16 zmodernizowanych stanowisk. Pozwala to na obsługę większej liczby klientów w krótszym czasie. Do tego dodać trzeba inne miejsca, takie jak: pomieszczenia biurowe, socjalne, stanowisko banku czy toalety.
ZOM nr 2, który specjalizuje się w sprawach związanych z pojazdami, działa nieprzerwanie od 1996 roku i przez 21 lat nie prowadzono w nim żadnych prac remontowych. Teraz to jeden z najnowocześniejszych ZOM-ów w Gdańsku.