• Start
  • Wiadomości
  • Finał kampanii „PIT w Gdańsku. Się opłaca!”. Poznaj zwycięzcę!

Finał kampanii „PIT w Gdańsku. Się opłaca!”. Poznaj zwycięzcę!

Hybrydowa Toyota Yaris, nagroda główna gdańskiej loterii, trafi do swojego właściciela. Uroczyste przekazanie auta odbędzie się we wtorek, 6 czerwca, o godz. 12.30 przy fontannie Neptuna na Długim Targu. W loterii wzięło udział prawie 15 tys. podatników Gdańska.
05.06.2017
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Główną nagrodą w loterii jest hybrydowa Toyota Yaris

Kampania "PIT w Gdańsku. Się opłaca!" wystartowała w lutym br. po raz pierwszy w historii miasta. Wielu nowych mieszkańców nie wie, że aby rozliczyć PIT w Gdańsku nie trzeba być tu zameldowanym. A podatki warto płacić tam, gdzie na co dzień mieszkamy, pracujemy, odpoczywamy. Dzięki temu część pieniędzy z podatku trafia do budżetu miasta.

Akcję promowali m.in. Sebastian Mila - piłkarz Lechii, Anish Saraf - hinduski przedsiębiorca, który prowadzi innowacyjny biznes w Gdańsku, Natalija Shkinder - absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej czy Roberto Polce - Włoch, pracujący na co dzień jako gdański przewodnik.

Oprócz samochodu w loterii do wygrania były także: 5 rowerów miejskich, 10 konsoli do gry XBOX oraz 26 nagród niespodzianek. We wtorek, 6 czerwca, na Długim Targu w obecności władz miejskich i ambasadorów kampanii zostaną uroczyście wręczone zwycięzcy kluczyki do auta. Pozostałe nagrody będzie można odbierać od 7 czerwca w Urzędzie Miejskim, w Wydziale Promocji i Komunikacji Społecznej.

Każdy mieszkaniec i mieszkanka Gdańska, którzy wzięli udział w loterii otrzymywał numer i indywidualny kod. Losowanie nagród w obecności specjalnej komisji odbyło się 15 maja br.

Szczęśliwe losy loterii "PIT w Gdańsku. Się opłaca!"

Wylosowane osoby zostały sprawdzone, pod kątem poprawności złożonej deklaracji i poinformowani telefonicznie o wygranej.

W czasie trwania kampanii mieszkańcy mogli na specjalnej witrynie www.gdansk.pl/pit sprawdzić, ile miesięcznie z naszego wynagrodzenia miasto wydaje np. na komunikację, kulturę, edukację, czy ochronę środowiska.

doka



TV

Profilaktyka piersi w tramwaju w Dzień Kobiet