• Start
  • Wiadomości
  • Dobry klimat dla biznesu. Gdańska Organizacja Turystyczna zaprasza do nas firmy z Polski

Dobry klimat dla biznesu. Gdańska Organizacja Turystyczna zaprasza do nas firmy z Polski

We wtorek 5 grudnia, w ramach drugiej edycji akcji „Gdańsk Zaprasza Biznes” przedstawiciele Gdańskiej Organizacji Turystycznej i instytucji wspierających, m. in. Gdańsk Convention Bureau i MeetingPlanner.pl pojadą do Wrocławia promować gdański rynek konferencyjny. To już druga taka, po Warszawie akcja promocyjna miasta.
03.12.2017
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Jak prowadzić biznes, to tylko w Gdańsku - przekonuje GOT

Aby rozmawiać o biznesie potrzeba skupienia i spokoju. Gdańsk oferuje takie warunki - ma świetne hotele z zapleczem konferencyjnym, obiekty kongresowe a samo miasto - piękną architekturę i położenie. Warto tu przyjechać, o czym będzie przekonywać wrocławskich organizatorów eventów Gdańska Organizacja Turystyczna na spotkaniu we wtorek 5 grudnia 2017, o godz. 18, w hotelu Scandic we Wrocławiu. Imprezę poprowadzi znany wrocławski dziennikarz, piszący m.in. dla portalu Money.pl, Krzysztof Janoś.

Gdańską Organizację Turystyczną wspierają w tych działaniach partnerzy główni. W tym roku są nimi: InvestGda, Olivia Business Centre oraz nowy w projekcie, TORUS. Swoje atuty przedstawią również: Energa Stadion Gdańsk, Polska Filharmonia Bałtycka oraz Europejskie Centrum Solidarności.

Idea tego projektu zakłada prezentację gdańskich możliwości konferencyjnych, ale też, co ważniejsze, ma ułatwić uczestnikom spotkania nawiązanie kontaktów biznesowych, które w przyszłości mogą zaowocować organizacją dużych i małych wydarzeń w Gdańsku (to rola Gdańsk Convention Bureau* i MeetingPlanner.pl**). Wszystko w luźnej, spokojnej atmosferze, przy poczęstunku, muzyce i lampce wina.

Rok temu, takie spotkanie w Warszawie okazało się sporym sukcesem. Udział w nim wzięło ponad 40 przedstawicieli firm ze stolicy. Tym razem GOT spodziewa się około 30 gości. Mniejsza frekwencja wynika z tego, że wrocławski rynek branżowy jest nieco mniejszy od warszawskiego.

*Gdańsk Convention Bureau zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów reprezentujące przedstawicieli przemysłu turystycznego, takich jak: hotele, biura podróży, restauracje, firmy zajmujące się obsługą techniczną konferencji, firmy transportowe, tłumacze, itp.

**MeetingPlanner.pl to portal - nowoczesne narzędzie pomocne organizatorom konferencji, szkoleń, imprez motywacyjnych oraz targów branżowych. Znaleźć tam można nie tylko adresy hoteli i miejsc konferencyjnych. MeetingPlanner.pl jest też platformą komunikacji oraz wymiany opinii pomiędzy przedstawicielami poszczególnych firmy organizujących spotkania.

TV

Pracownicy magistratu oddali krew