6 mln odwiedzin i 300 tys. przejść pod jarmarkową bramą. Te liczby zdecydowanie świadczą o tym, że Jarmark św. Dominika cieszy się dużym powodzeniem. Choć podczas ceremonii zamknięcia jarmarku pogoda nie dopisała, chętnych do przypatrywania się temu wydarzeniu nie brakowało.
Miłym akcentem skierowanym w stronę handlujących przez ostatnie 3 tygodnie kupców, były przeznaczone dla nich nagrody. Jury, które przez czas trwania jarmarku uważnie tropiło najciekawsze stoiska, przyznało Grand Prix w dwóch kategoriach.
W pierwszej: Produkt Rzemieślniczy - nagrodę otrzymał Linoryt Jan Szopa, Pracownia ADKA „Ale worek” z Poznania - za kolekcję worków i toreb lnianych, zdobionych nadrukiem w technice linorytu.
Wyróżnienia trafiły do stoiska Marii Lisiewicz z Rzeszowa - za kolekcję oryginalnych tablic kredowych i magnetycznych oraz do Many Mornings z Aleksandrowa Łódzkiego - za kolekcję kolorowych, szalonych skarpetek.
W kategorii drugiej - Produkt Spożywczy - Grand Prix trafiło do Piaggio Mobile Concept z Gdańska za Choco Kebab, a wyróżnienie do Balsen Sp. z o.o. z Gdańska za ofertę świeżych, konserwowanych i wędzonych jaj przepiórczych, przepiórek wędzonych oraz makaronów z jaj przepiórczych.
Czytaj też: Kończy się Jarmark św. Dominika. Dziś - ostatni dzień, pod znakiem wyprzedaży i wieczornych koncertów!