PORTAL MIASTA GDAŃSKA
Logo Unii Europejskiej

„Złota Kampania” nagrodzona

„Złota Kampania” nagrodzona
We wtorek wieczorem, 7 listopada, podczas trzeciego warszawskiego przeglądu „Muzeum widzialne” Muzeum Narodowe w Gdańsku otrzymało dwie nagrody za sposoby promocji dzieła „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga. Na realizację tych działań Muzeum otrzymało wsparcie finansowe Miasta Gdańska.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Podczas przeglądu przyznano Muzeum Narodowemu II nagrodę w kategorii Kampanie promocyjno-marketingowe za projekt „Złota Kampania promująca obraz Sąd Ostateczny Hansa Memlinga” oraz III nagrodę w kategorii Identyfikacja muzeum za projekt „Identyfikacja wizualna obrazu Sąd Ostateczny Hansa Memlinga”.

Warto przypomnieć, że kampanię rozpoczęto 29 czerwca. Została ona podzielona na dwie części: teaserową, zaciekawiającą odbiorców, wzbudzającą zainteresowanie, oraz część wyjaśniającą. Wśród działań związanych z Sądem Ostatecznym gdańszczanie widzieli plakaty wywieszone m.in. na przystankach czy złoty tramwaj, kolorem nawiązujący do dzieła Memlinga. W mediach społecznościowych natomiast pojawiały się wpisy oznaczone hasztagami: #jedenze100 #oneof100 #Memling #SądOstateczny #TheLastJudgement. Kampanię przygotowała firma TOFU Studio.

Jeden z plakatów promujących Złotą kampanię

Działania związane z promocją „Sądu Ostatecznego” będą też kontynuowane w przyszłym roku.

Uroczysta gala wręczenia nagród oraz wernisażu wystawy pokonkursowej odbyła się 7 listopada 2017 roku w Muzeum Plakatu w Wilanowie.

Anna IwanowskaUrząd Miejski w GdańskuKancelaria PrezydentaReferat Prasowy
Anna Iwanowska - najnowsze