PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Hevelianum najlepszym produktem turystycznym 2018!

Hevelianum najlepszym produktem turystycznym 2018!
Hevelianum znalazło się w gronie finalistów konkursu na najlepszy polski produkt turystyczny 2018 reprezentując województwo pomorskie! Konkurencja była bardzo duża. O laury walczyły „perły polskiej turystyki”, jak mówi o nich Polska Organizacja Turystyki. Złoty Certyfikat otrzymało Muzeum Powstania Warszawskiego. 10 równoważnych Certyfikatów powędrowało m.in. do Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis, Kompleks Sztolnia Królowa Luiza i do Hevelianum.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Konkurs na najlepszy produkt turystyczny to okazja do promocji i rozwoju produktów turystycznych. Już po raz szesnasty przedsięwzięcie realizowała Polska Organizacja Turystyczna (POT) we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi. Uroczysta gala konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT odbyła się 26 listopada w Warszawie.

– Miano najlepszego polskiego produktu turystycznego 2018 roku, to dla Hevelianum powód do dumy, wielkiej radości, ale i zobowiązanie, aby nie spocząć na laurach.  Cieszymy się, że dostrzeżono naszą pracę i to, że się rozwijamy, ale i wiele sobie obiecujemy po tej nagrodzie, na przykład poszerzenia oferty i zwiększenia liczby gości – mówi Paweł Golak, dyrektor Hevelianum. – Dziękuję Polskiej Organizacji Turystycznej za dostrzeżenie Hevelianum i naszego udziału w runku usług turystycznych. Dziękuję wszystkim gościom, którzy codziennie nas odwiedzają, rodzinom z dziećmi zwiedzającym wystawy, uczniom uczestniczącym w warsztatach, gdańszczanom korzystających z naszej oferty imprez plenerowych. Odwiedzajcie nas jak najczęściej. A najgoręcej dziękuję wszystkim przyjaciołom, partnerom i wspaniałej drużynie Hevelianum, dzięki której to miejsce z tak dużym entuzjazmem i skutecznością wypełnia swoją misję. 

Nagrodę odebrali dyrektor Hevelianum Paweł Golak i Monika Mikołajczyk
Nagrodę odebrali dyrektor Hevelianum Paweł Golak i Monika Mikołajczyk
mat. prasowy

Hevelianum przeszło do rywalizacji ogólnopolskiej głosami komisji Regionalnej Organizacji Turystycznej, w skład której weszli przedstawiciele środowiska turystycznego i mediów regionalnych. Już na tym pierwszym etapie konkursu jurorzy uznali, że Hevelianum to produkt, którego bogata oferta pozwala skorzystać zarówno z interaktywnego centrum nauki, nawiązującego do dorobku gdańskiego astronoma Jana Heweliusza, jak i bogatej oferty kulturalnej i rekreacyjnej, a także centrum konferencyjnego.

Laureaci etapu regionalnego przeszli do eliminacji ogólnopolskich, gdzie walczyli o Certyfikat POT. To cenne trofeum, bowiem gwarantuje przynależność do elitarnego grona topowych produktów Polski, promowanych w ramach realizowanych przez POT kampanii krajowych i zagranicznych. Zdobywca Złotego Certyfikatu POT zostaje uhonorowany kampanią reklamową o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. Ogłoszenie wyników nastąpiło podczas uroczystej gali, która odbyła się 26 listopada w Warszawie.



Joanna BieganowskaCentrum Hewelianum