PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Rozstrzygnięcie konkursu ofert złożonych zgodnie z Zarządzeniem Nr 2165/24 PMG z dnia 25 listopada 2024 roku

Rozstrzygnięcie konkursu ofert złożonych zgodnie z Zarządzeniem Nr 2165/24 PMG z dnia 25 listopada 2024 roku

Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego w ramach Gdańskiego Programu Promocji Zdrowia i Przeciwdziałania Chorobom Cywilizacyjnym na lata 2021–2025, Gdańskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2024-2026, Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026 oraz Budżetu Obywatelskiego na rok 2025 ogłoszonego Zarządzeniem Nr 2165/24 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 25 listopada 2024 r.

Do obrania:
Rozstrzygnięcie konkursu  

Uwaga: Oferentom przysługuje możliwość odwołania się do Prezydenta Miasta Gdańska od rozstrzygnięcia konkursu. Szczegółowy sposób odwołania się od rozstrzygnięcia konkursu opisany jest w Rozdziale VI. 8 Ogłoszenia konkursowego. Odwołania należy składać
w systemie Witkac.pl w ciągu 2 dni roboczych, tj. w dniach 23 – 24.01.2025 r.

Potwierdzenie złożenia odwołania należy dostarczyć w ciągu 2 dni roboczych od złożenia odwołania do siedziby ogłaszającego konkurs w jeden z następujących sposobów:

a) Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1 - ul. Partyzantów 74 (pokój 103), Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 3 – ul. Nowe Ogrody 8/12 (pokój 40), Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 4 - ul. Wilanowska 2 (stanowisko informacyjne),

b) przesłać na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku (decyduje data wpływu dokumentu do Ogłaszającego konkurs),

c) e-mailem na adres: wrs@gdansk.gda.pl,

d) korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: ePUAP/UMGDA/SkrytkaESP.