Prezydent Miasta Gdańska
ogłasza częściowe rozstrzygnięcie konkursu
na realizację zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego w ramach Szczegółowego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2019
Do pobrania:
- rozstrzygnięcie konkursu_1.13_dogrywka (390 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_2.3_dogrywka (387.28 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_2.7_dogrywka (389.49 KB)
- rozstrzygnięcie konkursu_3.9_dogrywka (389.74 KB)
Oferty na realizację zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego w ramach Szczegółowego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na rok 2019 podlegają procedurze odwoławczej. Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu 3 dni roboczych, tj. w dniach 01-05.03.2019 r. Potwierdzenie złożenia odwołania w formie papierowej należy dostarczyć w dn. 06.03.2019 r. do ogłaszającego konkurs Sekretariat Wydziału Rozwoju Społecznego Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Kartuska 5, 80-803 Gdańsk, II piętro.