Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Pięciu zainteresowanych remontem Traktu Św. Wojciecha

Pięć firm jest zainteresowanych poprawą stanu nawierzchni ul. Trakt św. Wojciecha w Gdańsku na odcinku od skrzyżowania z ul. Sandomierską do wiaduktu Biskupia Górka. Najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma Budowlano-Drogowa MTM SA z Gdyni na kwotę 2 708 307,48 zł. Oferty są sprawdzane pod względem formalno-prawnym.

A
A

Trakt św. Wojciecha
Trakt św. Wojciecha
fot. Grzegorz Mehring/www.gdansk.pl

We wtorek, 20 czerwca, w Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska otwarte zostały oferty przetargowe dotyczące tej inwestycji. Oferty w przetargu złożyły następujące firmy:

  • Firma Budowlano-Drogowa MTM SA z Gdyni - 2 708 307,48 zł
  • WPRD GRAVEL Sp. z o.o. z Gdańska - 2 998 837,80 zł
  • Eurovia Polska S.A. z Kobierzyc - 3 250 383,44 zł
  • Konsorcjum firm: Kruszywo Sp. z o.o. i Bituminium Sp. z o.o. z Linii - 2 715 632,77 zł
  • Strabag Sp. z o.o. z Pruszkowa - 2 866 015,76 zł

Obecnie oferty są weryfikowane pod względem formalno-prawnym.

Remont obejmować będzie odcinek od posesji przy ul. Trakt Św. Wojciecha 31/37 (budynek "ZREMB") do wiaduktu Biskupia Górka.


ul. Trakt św. Wojciecha w Gdańsku na odcinku od Zrembu do wiaduktu Biskupia Górka
ul. Trakt św. Wojciecha w Gdańsku na odcinku od Zrembu do wiaduktu Biskupia Górka
fot. Grzegorz Mehring/www.gdansk.pl

Zakres inwestycji obejmuje poprawę stanu nawierzchni ulicy poprzez wykonanie nakładki bitumicznej wraz z warstwą przeciwspękaniową na istniejącej konstrukcji jezdni, a ponadto budowę:

  • nowych krawężników i obrzeży,
  • nowych zatok autobusowych, 
  • pasa rozdziału o szer. 2 m z kostki kamiennej 9/11 surowo-łupanej wraz z krawężnikiem kamiennym 
  • nowych chodników, 
  • nowych zjazdów
  • regulację pionową studni i włazów 
  • oznakowania pionowego i poziomego,
  • wykonanie trawnika
  • pielęgnację trawników w okresie pierwszych 12 miesięcy


Planowany termin zakończenia robót to 30 września 2017 roku.



Michał Piotrowski (0)
Urząd Miejski w Gdańsku
Kancelaria Prezydenta
Referat Prasowy
***