Zdecydowanie zalecamy załatwianie spraw zdalnie. Jednak jeśli Twoja wizyta jest konieczna, umów jej termin. Zadzwoń pod numer: 513 902 853.
Obsługa umówionych Klientów odbywa się przy ul. Powstańców Warszawskich 25 wyłącznie w budynku C.
Na wizytę może przyjść tylko wnioskodawca lub osoba posiadająca pisemne upoważnienie od wnioskodawcy, bez osób towarzyszących. Dlatego prosimy o ograniczenie wizyt z dziećmi do niezbędnego minimum.
Ważne!
Pamiętaj, że przed wizytą musisz zdezynfekować ręce oraz założyć maseczkę. Ważna jest również bezpieczna odległość od innych osób.
Zachęcamy do kontaktu elektronicznego.
Chcąc uzyskać informację – jak załatwić sprawę – skontaktuj się z Gdańskim Centrum Kontaktu (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) , e-mail: kontakt@gdansk.gda.pl, tel. (58) 524 45 00.
Pisma wymagające podpisu złóż przez Platformę ePUAP na skrzynkę podawczą naszego Centrum ePUAP: /GCSGdansk/SkrytkaESP.
We wszystkich sprawach merytorycznych związanych z pracą naszego Centrum prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, tel. (58) 326 79 89, e-mail: info@gcs.gda.pl
Wnioski o świadczenia można składać przez internet, np. za pośrednictwem Portalu Emp@tia. Portal umożliwia złożenie wniosku o większość świadczeń, w tym o świadczenie 500+, jak również o zasiłek rodzinny, czy też świadczenie z funduszu alimentacyjnego.
Wniosek o świadczenie 500+ najłatwiej złożysz przez bankowość internetową. Szczegóły znajdziesz na stronie Twojego banku.
Wnioski o świadczenia oraz inne pisma można bezpiecznie składać w specjalnych wrzutniach oraz za pośrednictwem poczty.
Wnioski o świadczenia, pisma, podania, uzupełnienia do wniosków oraz inną korespondencję można bezpiecznie dostarczać do specjalnych wrzutni. Znajdują się one w Gdańskiego Centrum Świadczeń ul. Powstańców Warszawskich 25, w przedsionkach budynków A oraz C.
Korespondencję możesz przesyłać pocztą na adres:
Gdańskie Centrum Świadczeń
ul. Powstańców Warszawskich 25
80-152 Gdańsk