Jeszcze w piątek, 27 lutego, można wziąć udział w Social Media Show. Organizator przedsięwzięcia, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, przygotował nie tylko dodatkowy dzień atrakcji dla wszystkich, którzy nie zdążyli zapisać się na konferencję. Powiększyła się także liczba ekspertów, którzy wystąpią podczas tegorocznej edycji.
– W ciągu zaledwie dwóch dni rozeszły się bilety na tegoroczny Social Media Show w STARTERZE – informuje Agnieszka Meller, koordynatorka wydarzenia. – W związku z tak dużym zainteresowaniem, zdecydowaliśmy się na wzbogacenie atrakcji i zaproszenie jeszcze większej liczby prelegentów, a także na przedłużenie całego wydarzenia. Chcemy tym samym dać możliwość udziału w evencie wszystkim tym, którzy wcześniej nie zdążyli się zarejestrować. Radzimy się jednak pośpieszyć. Zapisy na ostatni dzień Social Media Show zostały już uruchomione!
Każdy dzień Social Media Show to nie tylko nowe, ale i różnorodne tematy, tak aby każdy znalazł coś dla siebie. Czterodniowe wydarzenie rozpocznie się 23 lutego od poniedziałkowego Creative Morning z Michałem Góreckim, który opowie, jak zrobić pozytywny szum w social media.
Następnie, 24 lutego odbędzie się Social Media Communication, na których dowiemy się, jak media społecznościowe namieszały w ludzkiej komunikacji. Wstrząsać świadomością będzie Marta Bednarska z Instytutu Kultiry Miejskiej, która bazując na psychologii komunikacji, pokaże inną stronę rosnącego wpływu social media na porozumiewanie się, a także Kamil Mirowski czyli Mr Social, który opowie o zmianach zachodzących w Customer Care i adaptacji firm do nich. Dodatkowo, tego dnia wystąpi również Katarzyna Zadworny z K2 Social, która pokaże "za" i "przeciw" dla wykorzystywania „social influencerów” w komunikacji marki.
25 lutego, podczas Social Media & Old Media tematem przewodnim będzie to, że nowe nie jest versus stare, chociaż można to połączyć. Zaprezentują się; Mariusz Pełechaty, Head of Social Media agencji Lemon Sky JWT, gdzie prowadził kampanie dla takich marek jak: Serce i Rozum, Eksperci Tesco, Tymbark, Tiger, czy Wyborowa oraz Andrzej Jaszczyszyn, który pracę z mikrofonem w Radiu Eska zamienił na zarządzanie Eską w social mediach. Cegiełkę dołoży Aleksander Szulc z DOZO Media, który weźmie na tapetę You Tube jako kolejny kanał komunikacji również mediów tradycyjnych.
W czwartek, 26 lutego odbędzie się spotkanie z cyklu Social Masters, podczas którego na scenie staną mistrzowie mediów społecznościowych - wśród nich Paweł Bielecki, który postara się pokazać jak (czasem przez przypadek) można stworzyć zaangażowaną społeczność, a nawet wytworzyć swego rodzaju ruch oraz Paweł Lipiec, który opowie o swoich przygodach przy współpracy z blogerami i vlogerami. swój udział w wydarzeniu zapowiedziała również specjalistka od sytuacji kryzysowych w Social Mediach, Monika Czaplicka. Dodatkowo, tego dnia Bartosz Baziński, współtwórca narzędzia SentiOne, opowie o czekających nas w tym roku trendach dotyczących analizy i monitorowania kanałów społecznościowych.
Równie ciekawie zapowiada się piątek 27 lutego. Kolejny, dodatkowy dzień konferencji odbędzie się pod hasłem Social Media EDU Inspiracje.
– Pozwalamy sobie na stopniowanie niespodzianek, dlatego nie zdradzamy jeszcze wszystkich szczegółów dotyczących piątkowego wydarzenia. Możemy jednak zdradzić, że tego dnia planowana jest debata przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców, zarówno dla tych związanych z branżą Social Media, jak i dla edukatorów, nauczycieli, ludzi biznesu zajmujących się edukacją formalną, co ma związek z prowadzonym w STARTERZE cyklem spotkań pod nazwą EDU Inspiracje – mówi Kinga Kuczyńska, koordynatorka projektu EDU Inspiracje. – Podczas panelu dyskusyjnego przyjrzymy się Generacji Z, przyszłym klientom, odbiorcom i twórcom Social Mediów. Zastanowimy się, jaką rolę odgrywają w życiu młodych ludzi media społecznościowe i jakie konsekwencje ma to dla nas, dorosłych: pedagogów, rodziców czy marketingowców.
Bilety na tegoroczny Social Media SHOW rozeszły się w ciągu dwóch dni, jednak rejestracja na piątkowe wydarzenie jest nadal otwarta i odbywa się za pośrednictwem strony: http://sms.inkubatorstarter.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.