Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Złoty Laur Klienta dla Domu Finansowego QS

Złoty Laur Klienta dla Domu Finansowego QS. Dom Finansowy QS zdobył I miejsce i tym samym Złoty Laur Klienta 2008 w kategorii "pośrednictwo kredytowe". Miejsce drugie zajął Open Finance, a trzecie - Expander. To już czwarta edycja konkursu organizowanego pod egidą "Przeglądu Gospodarczego".

A
A

Dom Finansowy QS zdobył I miejsce i tym samym Złoty Laur Klienta 2008 w kategorii "pośrednictwo kredytowe". Miejsce drugie zajął Open Finance, a trzecie - Expander. To już czwarta edycja konkursu organizowanego pod egidą "Przeglądu Gospodarczego".

"Jesteśmy bardzo dumni i zaszczyceni. Tym bardziej, że jest to nagroda przyznawana przez Klientów. Oczywiście miło być dobrze ocenianym także przez ekspertów, jednak najważniejsze jest dla nas zdanie osób, które korzystają z naszych usług." - twierdzi Wojciech Dworakowski, Dyrektor Pionu Sprzedaży, Członek Zarządu DF QS.

Laur Klienta to nagroda, która jest przyznawana w oparciu o wywiady osobiste i telefoniczne przeprowadzane z Klientami - w tym wypadku - usług doradztwa i pośrednictwa kredytowego. Klienci, którzy mieli okazję odwiedzić agencje QS Kredyt lub markety kredytowe Multika należące do sieci Domu Finansowego QS, ocenili je jako najlepsze w Polsce.

"Złoty Laur Klienta to tak naprawdę nagroda dla współpracujących z nami Agentów QS Kredyt i Multika. Jesteśmy im bardzo wdzięczni za trud, który wkładają w swoją codzienną pracę, obsługując naszych wspólnych Klientów. Staramy się im w tym pomagać. W ostatnich tygodniach uruchomiliśmy m.in. projekt >Bumerang<, którego zadaniem jest ujednolicenie i podniesienie standardów obsługi Klienta. Dzięki temu powinniśmy wzmocnić swoją pozycję na rynku usług doradztwa i pośrednictwa kredytowego" - mówi Justyna Świerzyńska, Dyrektor Pionu Marketingu i Rozwoju.